عنوان مقاله : تشک بادی تاشو مسافرتی

تشک بادی تاشو مسافرتی یکی از کابردی ترین لوازم سفر می باشد که علاوه بر استفاده جهت استراحت از آن می توانید در فضای کوچکی قرار دهید تا اشغال فضای زیادی از شما نداشته باشد . تشک های بادی یکی از لوازم جانبی سفر می باشند که امروزه در میان بسیاری از اهالی سفر و کمپینگ کاران مورد استفاده قرار می گیرند . این محصولات دارای مزیت های بسیاری می باشند که در هنگام سفر می توانند شما را یاری رسانند تا با نمایش بهترین عملکرد از خود ، سفری راحت و لذت بخش را تجربه کنید . در ادامه این مقاله سعی داریم تا شما را با این محصولات بیشتر آشنا کنیم پس اگر شما هم قصد خرید تشک بادی تاشو مسافرتی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا با آگاهی کامل دست به خرید این محصولات بزنید .


یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید تشک بادی مسافرتی باید در نظر داشته باشید ، جنس بدنه می باشد . اغلب تشک های بادی مسافرتی در ساختار بدنه خود از متریال های مختلف استفاده می کنند تا به خوبی با برآورده سازی نیازهای شما بتوانند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . اما اگر بخواهیم با توجه به بازخوردهای صورت گرفته و تجربه ای که داریم بهترین جنس بدنه را برای این محصولات اعلام کنیم باید بگوییم که در بهتر است تا در بخش رویه تشک بادی از وینیل یا همان پی وی سی جیر استفاده شود . جیر یا همان مخمل یکی از برترین متریال هایی می باشد که سازگاری بالایی با پوست بدن انسان دارد و به این خاطر در هنگام خواب می تواند حس خوابیدن بر روی تختخواب خانه را به شما منتقل کند .

وینیل جیر کاملا ضد حساسیت می باشد و بدون دغدغه می توانید از آن برای انواع پوست بدن از کودک تا بزرگسال استفاده نمایید . همچنین تمیز شدن این نوع متریال به راحتی صورت می گیرد و می توانید با استفاده از دستمال های نم دار رویه آن را تمیز نگه دارید . اما برای بالا بردن استحکام تشک بادی در برابر فشار و ضربه بهتر است تا در بخش های کناری و کف این محصولات از وینیل طرح چرم استفاده شود . وینیل طرح چرمی که با ضخامت لایه ای استاندارد در حدود 0.28 میلی متر تا 0.30 میلی متری باشد به راحتی می تواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید . این نوع متریال نیز به راحتی قابل تمیز شدن می باشد و علاوه بر آن کاملا ضد آب نیز است به همین خاطر می توانید به راحتی آن با بشویید و یا در محیط های تقریبا خیس نیز با خیالی راحت در کمپینگ ها از آن استفاده نمایید .

یکی از مزیت های استفاده از متریال وینیل در ساخت این محصولات را می توان سبک شدن وزن آن ها دانست . این متریال وزن بسیار سبکی دارد و به همین خاطر به خوبی وزن تشک های بادی مسافرتی را کاهش می دهد و باعث می شود تا در مسافرت ها برای جا به جایی این محصولات کار سختی را پیش رو نداشته باشید . به صورت استاندارد وزن یک تشک بادی تاشو مسافرتی یک نفره را می توان یک تا یک و نیم کیلو گرم دانست که این وزن برای تشک بادی دو نفره به دو تا دو و نیم کیلو گرم می رسد . البته باید توجه داشته باشید که تشک های بادی در دو دسته موجود می باشند ، تشک بادی با پمپ باد برقی و تشک بادی بدون پمپ باد که وجود یا عدم وجود پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه این محصولات می تواند حدود نیم کیلو گرم به وزن تشک بادی بیافزاید .

در بسیاری از تشک های بادی تاشو مسافرتی می توان دریچه های بادی را مشاهده کرد که به صورت دو کاره می باشند ، بدین منظور علاوه بر باد کردن و راه اندازی این محصولات می توانید در جهت خالی کردن باد آن ها نیز گام بردارید . با توجه به بررسی های صورت گرفته ، مدت زمان راه اندازی تشک بادی را می توان در دو تا چهار دقیقه در خصوص کوچک ترین وبزرگ ترین تشک های بادی تاشو مسافرتی دانست که وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت و به راحتی می توانید در مدت زمان کوتاه محیطی برای استراحت را در کمپینگ ها ایجاد نمایید .

از دیگر فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید تشک بادی باید مد نظر داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن می باشد . این فاکتور تاثیر بسزایی بر روی نیازهای شما دارد و باید بسته به وزنی که دارید ، تشک بادی استاندارد برای استفاده خود را انتخاب نمایید . تشک های بادی یک نفره به صورت استاندارد باید قابلیت تحمل وزنی میان 90 تا 100 کیلو گرم داشته باشند تا به راحتی بتوانند افراد را بر روی خود نگهدارند . این قابلیت تحمل وزن برای تشک های بادی دو نفره به 180 تا 200 کیلو گرم می رسد . قابلیت تحمل وزن به صورت استاندارد که توصیه شده توسط برند سازنده هر تشک بادی می باشد بر روی بسته بندی این محصولات درج شده است و به هنگام خرید می توانید آن را مشاهده کرده و با نیازهای خود تطبیق دهید .

قیمت تشک بادی تاشو مسافرتی یکی از سوالاتی است که توسط بسیاری از خریداران در ابتدای کار پرسیده می شود . در پرسش به این سوال باید بگوییم که تشک های بادی دارای تنوع بسیار گسترده ای می باشند و این تنوع مدل باعث شده تا نتوان قیمت دقیق را برای این محصولات عنوان کرد . ظرفیت تشک بادی که انتخاب می کنید ، برند سازنده محصول ، وجود یا عدم وجود لوازم جانبی درون بسته بندی و همچنین متریال استفاده شده در ساخت این محصولات ، همه و همه می توانند قیمت تشک های بادی را افزایش و یا کاهش دهند . به همین خاطر عنوان کردن قیمت دقیق در بخش کار درستی نیست و برای استعلام قیمتی میتوانید به دسته بندی تشک بادی از طریق منوی سایت مراجعه کرده و یا برای استعلام قیمتی از مشاورین نمایندگی اینتکس تهران ، به عنوان عرضه کننده برتر محصولات بادی در ایران کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .