تشک بادی جامپینگ شفاف

کد intex 48267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 203 سانتی متر
  • ارتفاع: 69 سانتی متر
4,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی جامپینگ شفاف از سری محصولات بادی مخصوص کودکان شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که از ویژگی های بسیاری بهره می برد. این محصول در نوع خانگی به شکل گرد طراحی تولید شده است که ابعاد مناسبی نیز دارد ، قطر این تشک بادی 203 سانتی متر و ارتفاع آن 69 سانتی متر می باشد. جنس رویه این تشک از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی شفاف و جنس کف محصول از پی وی سی چند لایه می باشد که دارای مقاومت بالایی است. این تشک جامپینگ مناسب شنین زیر 10 سال می باشد. برچسب تعمیرات اینتکس و دفترچه راهنما از اقلام همراه این محصول بادی مخصوص کودک می باشد.

تشک بادی جامپینگ شفاف از محصولات با رنگبندی بسیار زیبا و جذاب بوده که توسط برند همیشه نامدار و معروف اینتکس طراحی و ساخته شده است . در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل این محصول را نقد و بررسی کرده تا به طور کامل از خریدی که می خواهید انجام دهید اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول بهصورت گرد بوده و از بوجود آمدن چندین حلقه بادی طراحی و ساخته شده است که به همین دلیل دارای بدنه ای انعطاف پذیر بوده و در هنگام برخورد ضربه ای به آن ، صدمه بسیار کمتری را خواهد گرفت . در این محصول رنگ هایی نظیر سبز ، صورتی و آبی به کار رتفه است و به آسودگی فرزند شما می تواند به یک تفریح و یا ورزش پرشی لذت بخش دعوت شده و از آن استفاده نماید . همچنین از این محصول می تواند به عنوان استخر توپ نیز استفاده نماید تا از تکراری شدن بازی با این محصول خسته نشود .

جنس بدنه

اما همانطور که مطلع هستید جنس بدنه یکی دیگر از مهم ترین قسمت های یک محصول بوده به طوری که جنس یک محصول نمایانگر کارکرد و کیفیت آن محصول بوده و به همین دلیل اکثر خریداران به دنبال محصولی با کیفیت بالا می باشند . جنس بدنه این تشک بادی جامپینگ شفاف از Pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : قطر : 203 سانتی متر ، ارتفاع : 69 سانتی متر ، تحمل وزن : 54 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 3 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج دارید تا آن را درون محفظه این تشک جامپینگ کرده و در عرض سه الی چهار دقیقه محصول فرزدنتان را باد و راه اندازی نمایید تا به آسودگی از آن استفاده کرده و لذت ببرد . همچنین برای خالی کردن باد این محصول از طریق همان محفظه می توانید اقدام به خالی کردن باد آن بکنید . در خصوص نگهداری باید ذکر کرد که سعی کنید تا پس از اتمام بازی فرزندتان با این محصول آن را جمع کنید تا دچار صدمه ای نشود ، همچنین به هیچ وجه افراد بزرگسال بر روی آن نروند زیرا احتمال آسیب به بدنه این تشک بادی زیاد می باشد و در آخر وسایل تیز را به این محصول نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . برای تعمیر تشک بادی جامپینگ می توانید به قسمت آسیب دیده برچسب تعمیرات زده ، و یا در صورت ترمیم نشدن قسمت آسیب دیده آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

تشک بادی جامپینگ شفاف یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی اینتکس برای سنین زیر 10 سال طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ هایی نظیر صورتی ، سبز و آبی به کار رفته است که بسیار زیبا می باشد . جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
203 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
تحمل وزن
54 کیلو گرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف
جنس کف
PVC چندلایه
پمپ
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب سنین زیر 10 سال
ساخت شرکت اینتکس
دارای سطح موج دار
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
دارای عمق مناسب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...