تشک بادی ماشین ری را

qoees 20002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
1,660,000
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی ماشین ری را از تشک های بسیار دوست داشتنی برای استفاده در داخل ماشین می باشد که بیشتر از آن برای استراحت کردن و نشستن در سفر ها استفاده می شود . شما می توانید با نصب و راه اندازی تشک بادی داخل ماشین ، عقب ماشین را تبدیل به یک اتاق خواب کوچکی کنید که هم برای شما و هم برای کودکان کاربردی باشد . کیفیت این تشک بسیار بالاست و به واسطه اینکه از لایه های ضخیم پی وی سی ساخته شده و به صورت بادی می باشد ، خاصیتی فنری داشته و می تواند احساس خوبی را به شما بدهد . در ضمن اگر به تصاویر تشک بادی ماشین توجه داشته باشید ، این تشک دارای سطح برجسته و مواج است که این رویه نیز می تواند تا حد زیادی باعث فنری شدن و ارتجاعی شدن سطح تشک شود . از سوی دیگر این طراحی می تواند تا حد زیادی از عرق کردن بدن شما جلوگیری نماید و با ایجاد جریان هوا در میان بدن شما و تشک ، می تواند از گرم شدن و عرق کردن بدن جلوگیری کند . سطح تشک از یک لایه جیر پوشیده شده است که علاوه بر زیباتر کردن تشک ، باعث نرمی بیشتر آن گردیده تا بدن شما در تماس با آن احساس بهتری داشته باشد . 

این محصول کاملا ضد آب است و با توجه به جنسی که دارد می تواند سال های طولانی کیفیت بالای خود را حفظ کرده و در شرایط فوق العاده خوبی طی سال ها توسط شما مورد استفاده قرار بگیرد . از موارد دیگری که می توان نسبت به تشک بادی داخل ماشین اینتکس اشاره کرد ، ابعاد و اندازه مناسب آن به جهت نصب و راه اندازی در داخل ماشین ری را بوده که به راحتی می توانید آن را نصب و استفاده کنید . برای اینکه در راه اندازی و باد کردن تشک بادی داخل ماشین سریع تر باشید ، یک پمپ باد فندکی برای تشک در نظر گرفته شده است که می توانید با استفاده از آن به سادگی تشک را باد کرده و استفاده کنید . این پمپ با اتصال به جافندکی ماشین روشن شده و قدرت خوبی دارد . به همراه تشک دو بالش نیز برای شما ارسال می شود که می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید تا سفری بسیار راحت را تجربه کنید . 

  • طول : 143 سانتی متر
  • عرض : 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 50 سانتی متر
  • تحمل وزن : 160 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای رویه جیر
  • دارای رنگبندی متنوع
  • دارای ساک حمل 

تشک بادی داخل ماشین ری را در رنگبندی متنوع و با ساختاری تشکیل شده از متریال با کیفیت در فروشگاه اصلی اینتکس تهران عرضه شده است. این تشک بادی ماشین با توجه به متریال ترکیبی که در بدنه خود دارد به خوبی توانسته است، قابلیت تحمل وزن بالا و در عین حال وزن سبک را برای شما پدید آورد تا به محصولی درجه یک دسترسی داشته باشید. در بخش رویه این محصول می توان وینیل جیر مخمل را مشاهده کرد که اصلی ترین مواد تشکیل دهنده تشک های بادی خانگی است و راحتی وصف ناپذیری را برای شما به وجود می آورد. این نوع مواد اولیه کاملا سازگار با پوست بدن افراد و علاوه بر آن ضد حساسیت می باشد تا از این رو قابلیت استفاده برای تمامی افراد حتی افراد دارای پوست حساس را فراهم آورد. در بخش کف و ستون های نگهدارنده این تشک بادی از وینیل چرمی دو لایه استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و به همین خاطر قابلیت تحمل وزن را به خوبی افزایش داده است و به 180 کیلو گرم رسانده. این میزان تحمل وزن به راحتی می تواند وزن دو نفر بزرگسال را بر روی خود مهار نماید و بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. به همراه این تشک بادی ماشین پکیجی کامل از لوازم جانبی برای شما قرار داده شده است تا خریدی کامل را تجربه کنید. ساک حمل دسته دار، دو کوسن بادی با قابلیت استفاده به عنوان بالشت بادی و یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین از جمله لوازم جانبی همراه این محصول به شمار می رود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...