تشک بادی ماشین KMC

qoees 2002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
1,660,000
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی ماشین KMC  با طرحی زیبا و در رنگبندی بسیار متنوعی در فروشگاه اصلی اینتکس تهران عرضه شده است. این تشک بادی صندلی عقب ماشین به همراه خود دارای یک عدد پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین می باشد که راه اندازی آن را در کوتاه ترین زمان ممکن یعنی دو الی سه دقیقه ای و بدون دردسر خاصی امکان پذیر می کند. همچنین دو کوسن بادی که قابلیت استفاده به عنوان بالشت بادی را خواهد داشت و یک ساک حمل دسته دار نیز درون بسته بندی محصول دیده می شود که از این رو آن را به پکیجی کامل بدل کرده است. قابلیت تحمل وزن 180 کیلو گرمی و وزن سبک 2.5 کیلو گرمی خود تشک بادی باعث شده تا مشکلی برای جا به جایی آن در مسافرت ها نداشته باشید و در ظرفیت دو نفره به هماننده تشک های بادی خانگی بتوانید از آن استفاده کنید. این محصول دارای رویه ای کاملا ضد حساسیت می باشد و ساخته شده از وینیل درجه یک است که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه نیز خواهد داشت. در قسمت رویه این تشک بادی از وینیل تک لایه و در قسمت ستون های نگهدارنده و کف تشک بادی از وینیل دو لایه استفاده شده است تا به راحتی وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید.

  • طول : 140 سانتی متر
  • عرض : 38 سانتی متر
  • ارتفاع : 12 سانتی متر
  • جنس رویه : وینیل جیر مخمل
  • جنس کف تشک و ستون های بادی : وینیل چرمی
  • قابلیت تحمل وزن : 180 کیلو گرم
  • وزن تشک : 2.5 کیلو گرم
  • پمپ باد : ندارد 
  • دارای دو کوسن بادی
  • رویه مواج ، ضد تعریق و ضد حساسیت

تشک بادی داخل ماشین KMC از محصولات پرطرفدار عرضه شده در فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با استقبال های بی نظیری رو به رو شده است. این تشک بادی ماشین مناسب برای ابعاد داخلی ماشین کی ام سی می باشد که می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی، قسمت عقب ماشین شما را به تختخوابی راحت برای استراحت تبدیل کند. کیفیت ساخت بالا، قیمت ارزان و رنگبندی متنوع این محصول باعث شده تا ارزش خرید بالایی داشته باشد. اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی ماشین با کیفیت برای ماشین کی ام سی خود هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از محبوب ترین گزینه ها را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم.

ابتدا بهتر است تا به رویه این تشک بادی نگاهی بیندازیم، جایی که در تصاویر نیز رویه مواج این محصول به خوبی مشخص است و می توانید از آن در سرعت های بالای ماشین نیز استفاده کنید چراکه مانع از لیز خوردن بدن به هنگام استراحت می شود. این پایان کار نیست و مواج بودن رویه باعث گردش هوای ایده آل میان بدن و سطح تشک می شود تا از تعریق بدن حتی در دمای بالای هوا نیز تا حدود بسیار زیادی جلوگیری به عمل آورد. در قسمت های مختلف بدنه این تشک بادی می توان دریچه باد را مشاهده کرد که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد برقی و یا دستی را خواهد داشت.

این دریچه ها به گونه ای تعبیه شده است که علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه سریع باد نیز کارایی دارد و می توانید از آن استفاده کنید. پکیج این تشک بادی ماشین فاقد پمپ باد می باشد اما می توانید پمپ بادهای متنوعی را از فروشگاه اینتکس تهران به صورت مجزا تهیه کنید. با توجه به تست های صورت گرفته باید بگوییم که در صورت استفاده از پمپ باد برقی مخصوص تشک های بادی ماشین، مدت زمان راه اندازی این محصول بالغ بر سه دقیقه می باشد که مدت زمان زیادی را از شما صرف نخواهد کرد.

درون بسته بندی این محصول می توان دو کوسن بادی را مشاهده نمود که قابلیت استفاده به عنوان بالشت بادی را در هنگام استراحت خواهد داشت. یکی از مزیت های تشک های بادی را می  توان مجزا بودن اجزای تشکیل دهنده بدنه آن ها از هم دانست، امری که باعث می شود تا بتوانید از تشک بادی این محصول به صورت جداگانه و در محیط های بیرونی ماشین نیز استفاده کنید. با توجه به ارتفاعی که این تشک بادی دارد بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های هموار همانند چادر مسافرتی است و در چادرهای کمپینگ کم ارتفاع نیز به راحتی قابلیت استفاده را دارد. در واقع می توان گفت که با خرید این تشک بادی ماشین با یک تیر دو نشان زده و صاحب یک تشک بادی کمپینگ نیز خواهید شد.

جنس بدنه از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تشک های بادی باید به آن توجه داشته باشید تا بهترین عملکرد را مشاهده کنید. این تشک بادی از متریال ترکیبی در قسمت های مختلف بدنه استفاده کرده است. جایی که در بخش رویه تشک می توان وینیل جیر مخمل را به دلیل سازگاری بالای آن با پوست بدن افراد مشاهده کرد. متریالی کاملا ضد حساسیت و نرم که در صورت کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تشک نیز هیچگونه خراشی بر روی پوست ایجاد نمی کند. قسمت هایی همچون کف و ستون های نگهدارنده این محصول نیز از وینیل چرمی دو لایه ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه خواهد داشت.

این تشک بادی داخل ماشین با توجه به بکارگیری متریال درجه یک در ساختار بدنه خود، قابلیت وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را برای شما فراهم می آورد که برای نگهداری وزن دو نفر بزرگسال به خوبی استاندارد سازی شده است. همچنین وزن کلی تشک بادی برابر با 2.5 کیلو گرم است که سهولت در جا به جایی را در مسافرت ها برایتان به همراه خواهد داشت. لازم به ذکر است که به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال ساختاری بدنه این تشک بادی، حجم آن در هنگام خالی شدن از باد و جمع آوری به خوبی کاهش پیدا می کند و فضایی ناچیز را از شما در مسافرت می گیرد. همین حالا می توانید تشک بادی داخل ماشین KMC را با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...