تشک بادی داخل چادر مسافرتی یکی از مهمترین و مقرون به صرفه ترین تشک هایی می باشد که در سفرها و کمپینگ های خود به همراه دوستان و یا خانواده می توانید از آن استفاده کنید . این محصولات دارای مزیت های بسیاری به نسبت تشک های سنتی می باشند که از این رو به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم در سفرها به مناطق خوش آب و هوا باز کنند . یکی از این مزیت ها را می توان وزن سبک آن ها در نظر گرفت ، جایی که وزن این محصولات از زیر یک کیلو گرم تا نهایت دو کیلو گرم بسته به مدلی که انتخاب می کنید متغیر است و به همین خاطر جا به جایی را برای شما به راحت ترین شیوه ممکن امکان پذیر می کنند . در ادامه این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مفیدی را قبل از خرید تشک بادی داخل چادر مسافرتی به شما منتقل کنید پس بهتر است قبل از خرید مدت زمان تقریبا پنج دقیقه را وقت بگذارید تا انتهای این مسیر همراه ما باشید .

بهترین جنس تشک بادی داخل چادر مسافرتی

جنس بدنه این محصولات از متریالی به اسم وینیل ساخته شده است . وینیل یا همان پی وی سی که در وب سایت های مختلف با نام های متفاوت شناخته می شوند متریالی درجه یک برای ساخت محصولات بادی هستند که کیفیت ساخت محصولات را بالا برده و با توجه به لایه های مقاومی که دارند تشک بادی را در برابر فشار و ضربه مقاوم می کنند . در برخی از مدل های تشک بادی این محصولات به صورت تک لایه به کار گرفته می شوند و در برخی دیگر به دلیل افزایش استحکام به صورت دو لایه در بدنه تعبیه می شوند تا فشار های بالا را به راحتی مهار کنند . پی وی سی در طرح های مختلف چرمی و جیر یا همان مخمل در ساخت محصولات بادی به کار گرفته می شود که از این رو می توان به این نکته اشاره داشته باشیم که بهترین جنس بدنه تشک بادی جنسی است که دارای زیره پی وی سی چرمی و جنس رویه پی وی سی جیر یا همان مخمل باشد . مخمل علاوه بر مقاومت بالا دارای نرمی و حالت پذیری فوق العاده است که حس خواب بر روی تشک های سنتی درون خانه را به شما منتقل می کند و به همین خاطر کیفیت در کنار خوابی راحت به شما هدیه می دهد .

بهترین تشک بادی داخل چادر مسافرتی

تشک های بادی داخل چادر مسافرتی دارای مدل های بسیاری می باشند و در کمپانی های مختلف به تولید می رسند . خرید تشک بادی داخل چادر شما را با سیل عظیم مدل ها رو به رو می کند که باعث می شود در تصمیم گیری نتوانید به درستی تصمیم بگیرید به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا فاکتورهایی را به شما بگوییم که باعث می شود به راحتی بتوانید بهترین تشک بادی چادر مسافرتی را برای خود انتخاب کنید . ابتدا به سراغ وزن تشک بروید ؛ در مسافرت ها و کمپینگ ها وزن تجهیزاتی که به همراه خود دارید بسیار مهم است ، تشک های بادی خوشبختانه وزن بسیار پایینی به نسبت تشک های سنتی و حتی وزنی برابر با زیرانداز های شخصی دارند که به همین خاطر جا به جایی آنها سهل و آسان است . فاکتور بعدی در خرید شما باید حجم چادر مسافرتی به هنگام جمع شدن آن باشد ، باید مدلی را انتخاب کنید که در حالت جمع شده و خالی از باد فضای بسیار کمتری را اشغال کند تا راحت تر بتوانید آن را با خود جا به جا کنید ، خوشبختانه تشک های بادی دارای حجم بسیار کم می باشند و به راحتی درون کوله های مسافرتی جای می گیرند . اگر این دو فاکتور مهم را در مدلی از تشک بادی دیدید که مناسب استانداردهای کمپینگ شما بود در خرید آن درنگ نکنید و آن را با خود از فروشگاه به خانه بیاورید زیرا در سفر شما می تواند بسیار کمک کننده باشد و خاطرات فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند ..

تشک بادی طبی چادر مسافرتی

تشک های بادی دارای تنوع گسترده ظاهری و ساختاری می باشند به گونه ای که با پیشرفت های تکنولوژی امروزه می توانیم تشک های بادی مسافرتی طبی را نیز به همراه خود داشته باشیم . این مدل از تشک های بادی دارای ساختار های داخلی مستحکم تر و البته به صورت کاملا استاندارد و طبی می باشند تا کمر و ستون فقرات را در بهترین حالت خود قرار دهند که پس از خواب دچار کمر درد و خستگی در قسمت های مختلف بدن نشوید . تشک های بادی طبی بر طبق استانداردهای جهانی ساخته می شوند و به خوبی با آناتومی بدن تطابق پیدا می کنند تا افرادی که دارای کمر درد و دردهای استخوانی نیز هستند بتوانند از این محصولات استفاده کنند و با مشکل مواجه نشوند پس با توجه به موارد گفته شده تشک های بادی می توانند در سفر های شما برای سالمندان نیز مورد استفاده قرار بگیرند و راه اندازی آن ها نیز در مدت زمان بسیار کوتاه صورت می گیرد و جمع آوری آن نیز به راحتی آب خوردن است .


قیمت خرید تشک بادی چادر مسافرتی

با توجه به قیمت هایی که امروزه در خصوص تشک های سنتی و تشک های بادی در نظر داریم باید بگوییم که قسمت یک تشک سنتی دو الی سه برابر تشک های بادی می باشد و علاوه بر بسیاری از معایبی که دارد و استفاده از آن ها را در کمپینگ ها غیرممکن می کند دارای قیمت های بالاتری نیز است . اعلام کردن قیمت تشک بادی با توجه به صدها مدل تنوعی که دارد در این مقاله جامع غیر ممکن می باشد اما پیشنهاد ما به شما این است که برای اطلاع از قیمت تشک های بادی در مدل های مختلف به دسته بندی تشک بادی از طریق منو در همین وب سایت مراجعه کنید و علاوه بر مشاهده قیمت های دقیق ، تصاویر و توضیحات کارشناسی شده و اطلاعات مختص هر محصول را مطالعه کرده و بهترین مدل را برای سفر پیش روی خود انتخاب کنید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران اقدام به عرضه جدیدترین مدل های تشک بادی با ارزان ترین قیمت در بازار کرده است که همین حالا می توانید از میان صدها مدل ، تشک بادی مختص نیازهای خود را انتخاب و خریداری نمایید . در پایان امیدواریم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما گذاشته باشیم و باز هم در صورت بروز هر گونه سوال و ابهام می توانید با شماره تلفن های درج شده در بخش ابتدایی و انتهایی وب سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان برخوردار شوید .