تشک بادی ضد تعریق در بسیاری از مسافرت ها و یا حتی استفاده از خانه می تواند به کمک ما بیاید و برای استراحت بتوانیم از آن بهره ببریم . تشک های بادی دارای نمونه های بسیاری می باشند که در این میان تشک بادی ضد تعریق از پر فروش ترین های آن ها به شمار می آید که حال در این بخش قصد داریم تا به این محصولات کاربردی بپردازیم و شرایط استفاده از آن ها را برای شما بازگو کنیم تا بتوانید به خوبی خریدی لذت بخش که مطابق با نیازهایتان باشد را سپری کنید . در ابتدا باید بگوییم که این محصولات نیز به همانند سایر تشک های بادی دارای نمونه های یک نفره و دو نفره می باشند که بسته به نیاز خود باید یکی از آن ها را برای خود تامین کنید .

تشک بادی ضد تعریق یک نفره مناسب برای افرادی است که تا 90 الی 100 کیلو گرم وزن دارند و می خواهند در کمپینگ ها و یا خانه خود به صورت تک نفره از این محصولات بهره مند شوند . اما اگر قصد استفاده از تشک بادی به همراه شریک زندگی و یا دوست خود را دارید باید از تشک های بادی دو نفره استفاده کنید که فضای بیشتر و قابلیت تحمل وزن بالاتری را در اختیار شما قرار می دهند . تشک بادی دو نفره دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 160 تا 180 کیلو گرم می باشند که برای نگهداری دو نفر بزرگسال استاندارد هستند و همچنین طولی که در اختیار شما قرار می دهند برابر با طول تخت خواب های سنتی چوبی است و در این خصوص باید گفت که به راحتی می تواند مورد استفاده افراد بلند قد نیز قرار بگیرد .

جنس بدنه تشک بادی ضد تعریق از چیست ؟ در پاسخ به این سوال که بسیاری از خریداران تشک های بادی در ابتدا می پرسند باید بگوییم که تشک های بادی ضد تعریق دارای ساختار های مختلف متریالی می باشند . بهترین تشک بادی ضد تعریق از متریالی به نام پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده می کند ، متریالی که کاملا ضد تعریق است و باعث می شود تا با انواع پوست بتوانید از این محصولات استفاده کنید . البته باید گفت که این نوع متریال یعنی پی وی سی مخمل در بخش رویه به کار گرفته می شود و در کناره ها و کف این محصولات از پی وی سی چرمی استفاده می شود که گاها به صورت دو لایه است تا قابلیت تحمل وزن و استحکام بیشتری را در اختیار شما قرار دهد .

تشک بادی ضد تعریق مسافرتی

این تشک های بادی یعنی تشک های بادی ضد تعریق معمولا در مسافرت ها و کمپینگ ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و به همین خاطر می توان آن ها را تشک بادی مسافرتی نیز دانست . یکی از نکات بسیار مهم در خصوص این محصولات این است که دارای ارتفاع کم می باشند و به همین خاطر می توانید از آن ها درون چادر مسافرتی و یا چادر کمپینگ خود استفاده کنید . این ارتفاع به گونه استاندارد تعیین می شود که این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد ، چیزی که در میان تخت خواب های بادی دیده نمی شود و نمی توانید از تخت های بادی درون چادر های مسافرتی به دلیل ارتفاع بلندی که دارند استفاده کنید . علاوه بر آن از دیگر مزیت های این محصولات می توان به وزن سبک آن ها اشاره داشت ، این وزن سبک به دلیل ساختارهای و متریال سبکی است که در بدنه مورد استفاده قرار می گیرد و باعث می شود تا وزن نهایی محصول به خوبی کاهش پیدا کرده و توسط ساک های حمل مخصوصی که دارند قابل جا به جایی شوند . اغلب به همراه تشک های بادی ضد تعریق مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود که می توانید توسط آن به راحتی اقدام به جا به جایی محصول نمایید .

تشک بادی ضد تعریق ارزان

تشک بادی ضد تعریق ارزان قیمت زیادی در بازار دیده می شود که در این خصوص باید بگوییم در هنگام خرید باید توجه بسیاری به کیفیت محصولات ارزان قیمت داشته باشید زیرا در صورت صرف هزینه های نه چندان زیاد و نگرفتن نتیجه دلخواه می توانید کلا از این محصولات دلسرد بشوید . پس در این خصوص باید به خوبی دقت نمایید تا محصول با کیفیت به همراه قیمت ارزان به دست شما برسد و از خرید تشک بادی ضد تعریق ارزان قیمت تقلبی به طور کلی خودداری نمایید . اما حال برای استعلام قیمت تشک های بادی باید چه کنیم ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای دانستن قیمت جدیدترین مدل های تشک بادی ضد تعریق و تشک بادی طبی می توانید در همین وب سایت به دسته بندی تشک بادی از طریق منوی سایت مراجعه کرده و جدیدترین مدل ها را به همراه تصاویر و توضیحات جامع مشاهده نمایید و در صورت پسندیدن خرید خود را نهایی کنید .

خرید تشک بادی ضد تعریق

حال که تا به اینجای کار با تشک های بادی ضد تعریق آشنا شدید باید به این سوال پاسخ داده شود که آیا خرید محصولات بادی از هر فروشگاهی مناسب است ؟

 بهترین فروشگاه تشک بادی کجاست ؟ 

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که تشک های بادی و به طور کلی محصولات بادی ، محصولاتی حساس هستند که خرید جنس های قلابی و فیک آن ها می تواند خسارات جبران ناپذیری را برای شما داشته باشد و گاها محصول را بلا استفاده می کند .

 در این خصوص باید بگوییم که با مقایسه های صورت گرفته ، فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین فروشگاه محصولات بادی در ایران شناخته می شود که اتفاقا در دسته بندی تشک بادی نیز به خوبی عمل کرده است و جدیدترین محصولات را با ضمانت اصل بودن برای شما فراهم آورده است که باعث می شود کیفیت محصولی که به دست تان می رسد تضمینی باشد . علاوه بر آن خدمات پس از فروش از جمله تعمیر تخصصی محصولات نیز به خوبی درون این فروشگاه صورت می گیرد تا پس از خرید تشک بادی اگر با مشکل مواجه شدید به راحتی بتوانید از خدمات پس از فرش حرفه ای نمایندگی اینتکس بهره مند شوید . پس می توان گفت بهترین فروشگاه محصولات بادی در ایران ، فروشگاه اینتکس تهران می باشد که جدیدترین تشک های بادی ضد تعریق را با قیمت ارزان در اختیار شما قرار می دهد و می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید و برای این منظور کافیست با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف همین وب سایت تماس بگیرید .