عنوان مقاله : تشک بادی ضد تعریق چیست ؟

تشک بادی ضد تعریق چیست ؟ آیا رویه تشک بادی ضد تعریق برای استفاده در تابستان نیز مناسب است ؟ آیا تشک بادی ضد تعریق قابل استفاده در فضای باز نیز است ؟ وزن تشک های بادی ضد تعریق چقدر است و برای استفاده در مسافرت ها و کمپینگ ها مناسب می باشد ؟ این ها تمام سوالاتی است که به هنگام خرید تشک بادی ضد تعریق از ما پرسیده می شود به همین خاطر سعی در این امر داریم تا علاوه بر معرفی تشک های بادی ضد تعریق به سراغ پاسخ این سوالات برویم تا شما نیز بتوانید آشنایی بهتر با این محصولات داشته باشید و در نتیجه محصولی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای تان باشد .

اگر اینترنتی قصد خرید یا استفاده از این محصول را دارید، بهتر است به وب‌سایت رسمی اینتکس یا فروشگاه‌های معتبری که محصولات اینتکس را عرضه می‌کنند، مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری در مورد محصول خاصی که به دنبال آن هستید، به دست آورید. همچنین می‌توانید از پشتیبانی مشتریان اینتکس برای درخواست اطلاعات دقیق‌تر و راهنمایی در مورد محصول خود استفاده کنید.

تشک بادی محصولی کاربردی و مدرن می باشد که در سال های گذشته به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند و یکی از محبوب ترین دسته بندی های محصولات بادی به شمار می رود . تشک های بادی دارای ظرفیت های یک نفره و دو نفره می باشند و با توجه به قابلیت تحمل وزن استانداردی که برای آن ها در نظر گرفته می شود می توانید با خیالی راحت از آن ها بهره مند شوید و از استفاده این محصولات لذت ببرید . قابلیت تحمل وزن یکی از پارامترهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی و همچنین بسیاری از محصولات بادی باید مدنظر داشته باشید تا بتوانید عملکرد مورد نظر خود را از این محصولات مشاهده کنید . بر روی بسته بندی تشک های بادی قابلیت تحمل وزن درج می شود و توصیه می کنیم در هنگام خرید این محصولات حتما اقدام به مشاهده این ویژگی و در صورت عدم درج بر روی بسته بندی اقدام به پرس و جو نمایید .


اگر بخواهیم به صورت استاندارد اقدام به پاسخ به این سوال بکنیم باید بگوییم که قابلیت تحمل وزن تشک بادی یک نفره اغلب از 90 تا 120 کیلو گرم می باشد که برای استفاده یک نفره بزرگسال به خوبی استانداردسازی شده است . همچنین این قابلیت تحمل وزن برای تشک های بادی دو نفره به 180 تا 220 کیلو گرم می رسد که از این رو با خیالی راحت می توانید از این محصولات برای افراد سنگین وزن نیز استفاده نمایید . یکی از ویژگی های مهم ساختاری بدنه تشک های بادی ضد تعریق را می توان مواج بودن رویه آن ها دانست ، زیرا این نوع ساختار باعث می شود تا گردش هوای بسیار مطلوبی میان سطح تشک و بدن شما ایجاد شود و با گردش هوای به وجود آمده به راحتی از تعریق بدن تا حد زیادی جلوگیری به وجود می آید .

جنس متریال استفاده شده در ساختار بدنه این محصولات نیز تاثیر بسزایی در جلوگیری از تعریق بدن دارد . برندهای سازنده تشک های بادی عمدتا به صورت مشترک از متریالی به نام پی وی سی یا همان وینیل استفاده می کنند . البته باید بگوییم که وینیل دارای مدل های مختلفی از جمله وینیل جیر یا همان مخمل و وینیل طرح چرم می باشد که ساختاری کاملا متفاوت از هم دارند . با توجه به بازخورد های صورت گرفته بهترین نوع وینیل برای تشک های بادی ضد تعریق ، وینیل جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر جلوگیری از تعریق بدن ، سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد نیز دارد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از این نوع تشک های بادی برای افراد دارای حساسیت پوستی نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را از این محصولات شاهده باشید . با توجه به بررسی های صورت گرفته ، بهترین انتخاب برای استفاده از تشک های بادی ضد تعریق در فصل تابستان ، چه در محیط های روباز و چه در محیط های سرپوشیده می باشد که به خوبی از تعریق بدن جلوگیری می کند .


یکی از عوامل مهمی که باعث می شود تا به راحتی بتوانید تشک های بادی را به همراه خود در مسافرت ها و کمپینگ ها داشته باشید ، وزن کم این محصولات می باشد ، هر چه وزن تشک های بادی کمتر باشد به راحتی می توانید آن ها را حتی در پیاده روی های کمپینگ و مسافرت نیز به همراه خود داشته باشید . با توجه به بررسی های صورت گرفته می توان گفت که وزن تشک بادی ضد تعریق یک نفره از 2 تا 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن ها دارد و دغدغه ای برای جا به جایی این مدل تشک های بادی نخواهید داشت . همچنین تشک های بادی نفره به صورت استاندارد وزنی بالغ بر 3.5 تا 5 کیلو گرم دارند که بسته به دارا بودن پمپ باد سرخود و یا مجزا این وزن می تواند کمی دستخوش تغییرات شود . وجود یا عدم وجود ساک حمل درون بسته بندی این محصولات می تواند تاثیر بسزایی در سهولت جا به جایی این نمونه تشک های بادی داشته باشد .


قیمت تشک بادی ضد تعریق یکی دیگر از عمده سوالاتی می باشد که بسیاری از افراد در هنگام خرید می پرسند ؛ در این خصوص باید بگوییم که قیمت یک تشک بادی بسته بندی جنس بدنه ، ابعاد و ظرفیتی که دارد ، برند سازنده ، وجود یا عدم وجود لوازم جانبی درون بسته بندی این محصولات و همچنین نرخ ارز در کشور به دلیل وارداتی بودن این محصولات ، تعیین می شود . به همین خاطر در این مقاله به صورت دقیق نمی توان قیمت تشک های بادی را که دارای تنوع گسترده ای نیز هستند عنوان کرد . پیشنهاد ما به شما برای استعلام دقیق قیمتی و همچنین مشاهده تصاویر و مشخصات کارشناسی شده محصولات این است که به دسته بندی مربوطه از طریق منوی همین وب سایت مراجعه کنید تا به صورت کامل جدیدترین محصولات را مشاهده و اطلاعات لازم را کسب کنید .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران ، از معتبرترین و اولین فروشگاه اینترنتی و حضوری محصولات بادی در کشور می باشد . ما در این فروشگاه جدیدترین و با کیفیت ترین تشک های بادی را از برترین برندهای جهانی برای شما فراهم آورده ایم . به همراه تمامی محصولات ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش وجود دارد و به همین خاطر خیال شما علاوه بر قبل از خرید ، پس از خرید محصول مورد نظرتان نیز راحت می شود . برای مشاهده جدیدترین تشک های بادی می توانید به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کرده و یا برای بهره مندی از مشاوره رایگان با شماره تلفن های درج شده در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و مشاوره تخصصی بهره مند شوید .