عنوان مقاله : تشک بادی مخصوص چادر مسافرتی

تشک بادی مخصوص چادر مسافرتی

تشک های بادی دارای نمونه های بسیاری می باشند که در ظرفیت های یک نفره و دو نفره در بازار عرضه شده اند تا به خوبی بتوانند نیازهای افراد را با همه سبک ها و سلیقه ها برطرف کنند . یکی از مهمترین ویژگی هایی که در خصوص تشک های بادی می توان دید ، تنوع بالای این محصولات جهت استفاده در محیط های مختلف می باشد . تشک بادی داخل چادر مسافرتی از پر تقاضا ترین نمونه این محصولات می باشد که می تواند در سفر ها و کمپینگ هایی که برگزار می کنید از پرکاربردترین محصولات به شمار بیاید و در واقع سفری لذت بخش تر و خوابی راحت تر را برای شما به همراه خود بیاورد . از جمله مهمترین مزیت هایی که تشک های بادی دارند می توان مواردی زیر اشاره داشت که اگر اهل سفر باشد این موارد می تواند برای شما نقش حیاتی را ایفا کند .

یکی از مواردی که به خوبی می توان در خصوص تشک های بادی کمپینگ عنوان کرد ، وزن بسیار سبک آن ها به نسبت سایر رقبای سنتی خود می باشد . تشک های بادی کمپینگ دارای وزن های بسیار سبک زیر یک کیلو گرم و گاها نیم کیلو گرم می باشند که به همین خاطر علاوه بر وزن کم ، برخلاف زیرانداز ها که محیطی سفت را برای شما فراهم می آورند ، دارای بدنه ای نرم و منعطف می باشند که خوابی راحت را برای شما به وجود می آورند که بسیار لذت بخش است و خستگی سفر را به خوبی از تن شما به دور نگه می دارد . علاوه بر آن برخلاف ابعاد بزرگی که در حالت باد شده دارند ، در زمانی که جمع شده و خالی از باد می شوند ، حجم بسیار کمی را اشغال می کنند و باعث می شود تا بتوانید آن ها را به راحتی درون ساک های کوهنوردی خود به همراه داشته باشید . البته باید گفت که تمامی تشک های بادی از این دو مزیت پیروی نمی کنند و برای در اختیار داشتن مزیت های ذکر شده به صورت یکجا باید به سراغ تشک بادی کمپینگ در مدل های مختلف بروید .

تشک بادی مخصوص چادر مسافرتی اینتکس

یکی دیگر از مزیت های تشک های بادی کمپینگ را می توان ارتفاع کم آن ها دانست که به همین خاطر باعث می شود تا بتوانید از آن ها درون چادر مسافرتی استفاده کنید . تشک های بادی برخلاف تخت خواب های بادی ، دارای ارتفاع کمتری می باشند و این امر استفاده از آن ها را درون کم ارتفاع ترین چادرهای مسافرتی و کمپینگ نیز امکانپذیر می کند و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت . اما در خصوص معرفی بهترین برند تشک بادی چادر مسافرتی باید بگوییم که نامی آشنا که تقریبا می توان آن را در میان تمامی دسته بندی های محصولات بادی دید نیز در این دسته بندی چشم می خورد ؛ درست حدس زدید ، برند اینتکس یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید تشک بادی چادر مسافرتی می باشد که کیفیت ساخت بالا و راحتی در استفاده را با مدل های استانداردی که دارد برای شما به همراه خواهد آورد . اینتکس در زمینه تشک های بادی به خوبی درخشیده است و با تولید تشک بادی یک نفره و  تشک بادی دو نفره تقریبا تمامی نیازهای افراد را برطرف کرده است و اگر دنبال تنوع بالای این محصولات هستید پیشنهاد ما به شما خرید تشک بادی اینتکس می باشد .

بهترین تشک بادی مخصوص چادر مسافرتی

با توجه به موارد ذکر شده در خصوص تشک های بادی باید بگوییم که بهترین تشک بادی داخل چادر مسافرتی که مطابق با نیازهای شما باشد باید توسط خودتان انتخاب شود تا بیشترین کارایی را بتوانید از آن مشاهده کنید . اما اگر بخواهیم نکات مهمی را بگوییم که قبل از خرید تشک بادی مورد نظر خود حتما به بررسی این نکات بپردازید می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم . وزن تشک بادی که انتخاب می کنید باید با توجه به شرایط سفری که دارید استاندارد سازی شود ، به عنوان مثال اگر در سفر خود نیاز به پیاده روی های طولانی مدت دارید بهتر است تا به سراغ تشک های بادی با وزن کمتر از یک کیلو گرم بروید تا در میر انرژی بسیار کمتری از شما صرف شود . 

همچنین تشک بادی را انتخاب کنید که در حالت بسته بندی حجم بسیار کمتری داشته باشد و اگر به صورت دست جمعی و یا با شریک زندگی خود به سفر می روید بهتر است تا تشک بادی دو نفره را خریداری کنید زیرا یک تشک بادی دو نفره بهتر از دو تشک بادی یک نفره است . همچنین جنس بدنه این محصولات حتی الامکان بهتر است تا از پی وی سی جیر یا همان مخمل باشد تا حس خوشایند تری را به هنگام استراحت داشته باشید و لازم به ذکر است که این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید .

تشک بادی مخصوص چادر مسافرتی با پمپ باد

راه اندازی تشک های بادی مخصوص چادر مسافرتی نیز از سری دغدغه هایی است که بسیاری از خریداران با آن مواجه هستند اما با بررسی این موضوع می توان گفت که این دغدغه اصلا اساسی نیست و راه اندازی این محصولات بسیار ساده است . اگر تشک بادی مخصوص چادر مسافرتی با پمپ باد سرخود را انتخاب می کنید که باید بگوییم برای راه اندازی کار بسیار ساده ای دارید و به راحتی زدن یک دکمه و با روشن کردن پمپ باد در مدت زمان تقریبا دو الی سه دقیقا تشک بادی شما باد شده و قابل استفاده می شود . اما تشک های بادی که دارای پمپ باد سرخود هستند ، کمی سنگین تر می باشند و پمپ بادی که در بدنه آن ها تعبیه شده است ، تقریبا وزن نیم کیلو گرم به وزن کلی تشک بادی اضاف می کند . راه دیگر راه اندازی تشک های بادی استفاده از پمپ باد های مجزا می باشد ؛ پمپ بادهایی که دارای وزن سبک تر هستند و در دو نوع برقی و دستی روانه بازار شده اند .

نکته ای که لازم می دانیم بازگو کنیم ، دسترسی به برق شهری برای راه اندازی پمپ باد در سفر ها و کمپینگ ها می باشد . اگر در شرایطی کمپینگ خود را برگزار می کنید که دسترسی به برق شهری دارید ، بهترین انتخاب برای راه اندازی هر چه راحت تر تشک بادی ، استفاده از پمپ باد برقی می باشد . اما اگر دسترسی به برق شهری ندارید بهتر است تا از پمپ بادهای مجزا دستی و یا پمپ بادهای برقی با منبع تغذیه باتری های قلمی استفاده کنید تا به راحتی بتوانید با استفاده از یک پمپ باد ، تمام تشک های بادی افراد کمپینگ را راه اندازی نمایید .

قیمت تشک بادی مخصوص چادر مسافرتی

تشک های بادی که قابلیت استفاده درون چادرهای مسافرتی را دارند ، دارای تنوع ظاهری و متریالی بسیار بالایی می باشند که این تنوع بالا دست شما را در انتخاب بهترین مدل نیز به خوبی باز گذاشته است . اما تمامی پارامترهایی که در طول این مقاله به آن اشاره داشتیم می تواند موجب افزایش و تا کاهش قیمت نهایی تشک بادی مورد نظر شما شود . یکی از عواملی که در تعیین قیمت نهایی تشک بادی بسیار تاثیر گذار است وجود پمپ باد سرخود و یا عدم به همراه داشتن پمپ باد می باشد . اما به طور حدودی می توانیم با بررسی محصولات بازار بگوییم که برای خرید تشک بادی چادر مسافرتی هزینه تقریبی 300.000 تومان تا 1.000.000 تومان را نیاز خواهید داشت که بسته به پارامتر های مختلف این هزینه ها می تواند افزایش و یا کاهش داشته باشد .

ما در فروشگاه اینتکس تهران مجموعه ای از جدیدترین و با کیفیت ترین تشک های بادی را گردآوری کرده ایم که با دلیل واردات مستقیم این محصولات قیمت های ارزان تر از بازار را به شما پیشنهاد می دهیم . به همراه تمامی تشک های بادی ضمانت کیفیت و اصل بودن محصولات وجود دارد و می توانید خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید . برای مشاهده تشک های بادی موجود از برترین برندهای جهانی همین حالا می توانید به دسته بندی تشک بادی از طریق منوی سایت مراجعه نمایید .