تشک بادی مسافرتی دو نفره

تشک بادی در مسافرت می تواند کمک بسیاری به افراد بکند تا در محیطی نرم تر ، خوابی رحت تر را داشته باشند . در مسافرتی ها بسیار از افراد که به اصطلاح بد خواب هستند و باید جایی نرم و راحت را برای خواب داشته باشند با مشکل مواجه می شوند ، به همین خاطر در این بخش قصد داریم تا یکی از کاربردی ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل ها را به شما پیشنهاد دهیم تا دغدغه شما در این مورد به راحتی رفع شود . راه حل این مشکل می تواند برای شما استفاده از تشک بادی مسافرتی باشد ، تشک های بادی که در ظرفیت های یک نفره و دو نفره تولید شده اند و بسیاری از افراد از این محصولات استفاده می کنند .

حال در ابتدا قصد داریم تا بگوییم چرا خرید تشک بادی مسافرتی می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد . در این خصوص باید بگوییم که یکی از مهمترین مسائل در هنگام مسافرت ، کم جا بودن محصولات می باشد . به همین خاطر به همراه داشتن تشک های سنتی امکان پذیر نیست و فضای بسیار زیادی را اشغال می کند . اما تشک های بادی به هنگام خالی از باد شدن فضای بسیار کوچکی را اشغال می کنند که به راحتی می توانید آن ها را به همراه داشته باشید و در صورت نیاز ، توسط پمپ باد در مدت زمان بسیار کوتاه در حدود سه الی چهار دقیقه اقدام به راه اندازی و استفاده از آن ها نمایید . اما مزیت دیگر این محصولات کاربردی را می توان وزن بسیار سبک آن ها دانست ، به همین خاطر جا به جایی آن ها حتی در مسافت ها طولانی نیز به سادگی صورت می گیرد و می توانید علاوه بر سفر توسط ماشین ، این نمونه از محصولات بادی را به همراه خود در پیاده روی هایی با مسافت طولانی نیز داشته باشید . اما در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از برترین و پرفروش ترین این محصولات را در ظرفیت های دو نفره به شما معرفی کنیم تا خریدی آگاهانه و مفید را برای خود رقم بزنید .

تشک بادی مسافرتی دو نفره اینتکس با پمپ باد برقی

تشک بادی دو نفره با پمپ باد برقی مدل intex 64779 اولین تشک بادی است که قصد معرفی آن را داریم . این محصول در ظرفیت دو نفره می باشد و طول و عرض آن به گونه ای تعبیه شده است که به راحتی می تواند مورد استفاده دو نفر بزرگسال تا حداکثر وزن 272 کیلو گرم مورد استفاده قرار بگیرد . این تشک بادی محبوب اینتکس از برترین متریال ساخت محصولات بادی یعنی پی وی سی چرمی و مخمل ساخته شده است تا بهترین سطح را برای استراحت شما به وجود آورد . این محصول دارای پمپ باد سرخود نیست و برای راه اندازی آن باید از پمپ بادهای برقی جداگانه استفاده کنید که به همراه خاطر برند تولیدکننده این تشک بادی یعنی اینتکس درون بسته بندی آن یک عدد پمپ باد برقی قرار داده است که باد کردن آن را در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ای برای شما امکان پذیر می کند . وزن این تشک بادی دو نفره 4.5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک است و به همراه داشتن آن حتی در پیاده روی ها سخت نیست و با ابعاد بزرگی که دارد می تواند درون چادر مسافرتی نیز مورد استفاده قرار بگیرد و محیطی نرم و راحت را برای شما پدید آورد. ابعاد این تشک بادی دو نفره اینتکس به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) می باشد .

تشک بادی مسافرتی دو نفره اینتکس با پمپ باد سرخود

یکی دیگر از محبوب ترین تشک های بادی دو نفره اینتکس که دارای پمپ باد سرخود می باشد ، تشک بادی تشک بادی دو نفره با پمپ باد سرخود مدل intex 64763 می باشد . پمپ باد تعبیه شده در بدنه این محصول بدون اتصال به برق کار خود را می کند و برای باد کردن تشک بادی کافیست تا بر روی قسمت مشخص شده بدنه این محصول که به صورت پدالی است فشار وارد نمایید . پمپ باد های پدالی یکی از مزیت هایی که دارند این است که نیاز به برق ندارند و با انرژی بدن قابل استفاده هستند و این موضوع باعث می شود تا در مسافرت ها که دسترسی به برق امکان پذیر نیست ، بتوانید تشک را در مدت زمان کوتاهی بدون دغدغه باد کنید . سطح رویه این تشک بادی اینتکس ساخته شده از پی وی سی مخملی با ضخامت بالای بدنه می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد و می توانید تا وزن 272 کیلو گرم از این محصول در ظرفیت دو نفره بزرگسال استفاده نمایید . لازم به ذکر است که برای بالا بردن مقاومت این تشک بادی برند اینتکس در بخش کف آن از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده کرده است . وزن این تشک بادی 4 کیلو گرم می باشد و مشخصات آن به ابعاد ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 137 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) است .

تشک بادی مسافرتی دو نفره اینتکس سبک

تشک بادی کمپینگ دو نفره اینتکس مدل intex 67999 یکی از سبک ترین نمونه های تشک بادی دو نفره بازار می باشد که بسیار کم جا نیز است . این تشک بادی دو نفره وزنی بالغ بر 3.5 کیلو گرم دارد جا به جایی آن در مسافرت ها بسیار راحت تر صورت می گیرد . همچنین با نگاهی به بخش بالایی این تشک بادی می توان بالش بادی سرخودی را مشاهده کرد که نیاز شما به همراه داشتن بالش های مسافرتی را برطرف می کند و محموعه ای کامل را برای خوابی راحت در اختیارتان قرار می دهد . ابعاد این تشک بادی به مشخصات ( طول : 193 سانتی متر ، عرض : 127 سانتی متر و ارتفاع : 24 سانتی متر ) می باشد و تا حداکثر وزن 240 کیلو گرم می توانید از آن استفاده کنید که برای استفاده دو نفره بزرگسال فراتر از استاندارد می باشد . این تشک بادی فاقد پمپ باد سرخود می باشد و برای راه اندازی آن می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی مجزا استفاده نمایید که قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران می باشد .


تشک بادی مسافرتی دو نفره بست وی

تشک بادی دو نفره بست وی مدل Bestway 67836 یکی دیگر از نمونه های موفق تشک بادی می باشد که توسط برند بست وی به بازار عرضه شده است . این تشک بادی دارای دارای طراحی رویه ضد تعریق می باشد که در بخش بالایی آن از بالشت بادی سرخود استفاده شده است و نیاز شما به همراه داشتن بالشت های جداگانه در مسافرت را برطرف می کند . رویه این محصول از پی وی سی مخمل یا همان جیر ساخته شده است که بسیار نرم و البته ضد حساسیت می باشد . در بدنه این محصول یک پمپ باد برقی سرخود تعبیه شده است که باد کردن این محصول را در مدت زمان بسیار کوتاهی امکان پذیر می کند . ابعاد این تشک بادی بست وی به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد که البته این ارتفاع با بالشت بادی سرخود به 30 سانتی متر می رسد . فضای ایجاد شده استاندارد برای استفاده دو نفر بزرگسال می باشد و تا وزن حداکثر 300 کیلو گرم می توانید از این محصول استفاده کنید که فراتر از استاندارد است و نشان از کیفیت ساخت بالای محصول دارد . برخلاف تشک های بادی دیگر که با دارا بودن پمپ باد در بدنه وزن های بالایی دارند ، این محصول دارای وزن سبک 4.6 کیلو گرمی می باشد که از سبک ترین تشک های بادی دو نفره با پمپ باد به شمار می رود .

خرید تشک بادی مسافرتی دو نفره

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین فروشگاه محصولات بادی در ایران شناخته می شود که با دارا بودن سایت جامع علاوه بر شعب فروش حضوری که دارد امکان خرید محصولات بادی به صورت اینترنتی و حضوری را فراهم می کند . این فروشگاه تمام تشک های بادی ذکر شده به همراه ده ها مدل دیگر از برترین برندهای دنیا را برای شما با ارزان ترین قیمت به همراه لوازم جانبی کامل فراهم آورده است که خریدی لذت بخش را می توانید در این فروشگاه پشت سر بگذارید . برای مشاهده جدیدترین مدل ها به همراه تصاویر ، قیمت و توضیحات جامع همین حالا می توانید به دسته بندی تشک بادی از طریق منوی سایت مراجعه نمایید .