تشک بادی چند کاره در حال حاظر از پر طرفدارترین تشک های بادی میباشند که تاکنون عرضه شده و جنس بسیار مقاومی دارند و در عین حال بسیار راحت میباشد و میتوانید استراحتی لذت بخش را روی آنها تجربه کنید. این تشک های  بادی چند  از نوع چندکاره ساخته شده تا در صرفه جویی هزینه ها کمک کنند و شما دیگر لازم نیست چند محصول را به صورت جدا از هم خریداری کنید و میتوانید این تشک بادی را هم در مسافرت و هم در منزل مورد استفاده قرار دهید .از ویژگی های اصلی این تشک های بادی میتوان به  طراحی متنوع آنها اشاره کرده که داری  ترکیب رنگی و ابعاد مناسبی میباشند.

این تشک های بادی ساختار خاصی برای خروجی هوای خود دارند و والف این محصولات از نوع دابل لاک می باشد که از خروج هوا جلوگیری کرده و راه اندازی آن را ساده تر می کند. این تشک های بادی چند کاره بادی دارای رویه کاملا نرم و مخملی می باشد و اولین بار در سال 2014 تولید و عرضه شده است و  طراحی رویه آنها از نوع مواج بوده که از بسیاری جهات بهترین نوع طراحی رویه تخت و تشک بادی می باشد، در این حالت با جریان یافتن هوا از سطح رویه باعث می شود سطح آن کاملا ضد تعریق شده و برای استفاده های طولانی مدت کاملا مناسب باشد.

تشک های بادی چند کاره در طرح ها و اندازه های مختلف عرضه شده اند و علاوه بر استفاده به عنوان تشک بادی معمولی میتوانند به عنوان مبل های بادی نیز استفاده شوند و انواع دیگر را نیز میتوانید حتی در مسافرت ها و فضای بیرون از منزل مورد استفاده قرار دهید و به دلیل اینکه جنس این تشک های بادی جند کاره از نوع PVC بوده مشکلی در هنگام فشار به بدنه آن به وجود نمیاید و میتوانید بدون هیچ نگرانی از استراحت روی تشک بادی چندکاره لذت ببرید.