عنوان مقاله : تشک بادی کمپ

تشک بادی کمپ یکی از پرفروش ترین محصولات بادی می باشد که کاربردهای بسیاری دارد و در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . این محصولات دارای طرفداران بسیاری می باشند که به نوعی باید بتوانند دل همه آن ها را به دست بیاورند و با فراهم آوردن راحتی و کیفیت فوق العاده ای که در اختیار آن ها قرار می دهند ، خود را به عنوان محصولاتی دوست داشتنی و مقرون به صرفه تر از محصولات سنتی در این زمینه معرفی کنند . اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی هستید اما هنوز اطلاعات کافی را در خصوص این محصولات ندارید همین حالا در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را بدست آورید .

یکی از پرکابردترین مکان هایی که از تشک های بادی استفاده می شود ، کمپ ها و مسافرت ها می باشد . تشک های بادی با مزیت هایی که دارند به راحتی می توانند در محیط های کمپنیگ و مسافرت فضای ایده آل را برای استراحت شما فراهم آورند تا خوابی راحت و دلچسب داشته باشید . یکی از فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید تشک بادی کمپ باید مدنظر داشته باشید ، سهولت در جا به جایی و وزن سبک این محصولات می باشد . وزن سبک یک تشک بادی کمپ می تواند تاثیرات بسیاری در جا به جایی آن داشته باشید و به راتی می توانید آنها را بدون اتلاف بیش از حد انرژی به همراه خود حتی در پیاده روی ها داشته باشید .

وزن استانداردی که برای تشک های بادی کمپینگ در نظر گرفته شده است بالغ بر 0.5 تا 1 کیلو گرم می باشد که البته باید گفت این وزن استاندارد ، برای تشک های بادی بدون پمپ باد است . زیرا بر روی بسیاری از مدل های تشک بادی ، پمپ باد نیز به صورت سرخود قرار گرفته است که می تواند در جهت راه اندازی هر چه سریع تر و بدون دردسر تر محصول کمک شایانی به شما بکند . اما وجود پمپ باد سرخود علاوه بر مزیت هایی که دارد می تواند معایبی نیز داشته باشد ؛ به عنوان مثال پمپ های بادی برقی دارای وزن سنگینی می باشند و به صورت استاندارد نیم کیلو گرم هستند که این وزن به وزن تشک اضافه می شود و در نتیجه ، جا به جایی تشک را برای شما سخت تر خواهد کرد .

همچنین در بسیاری از مسافرت ها و کمپینگ ها دسترسی به برق شهری امکان پذیر نیست و اگر تشک بادی انتخابی شما دارای پمپ باد سرخود برقی با قابلیت اتصال به برق شهری باشد برای تامین انرژی آن امکان دارد که با مشکل تامین انرژی رو به رو شوید . پس توصیه می کنیم تا در هنگام خرید تشک های بادی مخصوص کمپینگ ، این مسائل را در نظر داشته باشید تا بهترین بازخورد را از این محصولات مشاهده کنید . اما بسیاری از مدل های تشک بادی کمپ دارای پمپ بادهای مخصوص دستی و یا پایی می باشند که با انرژی فشار دست و یا پا ، راه اندازی می شوند و در واقع برای راه اندازی آن ها دیگر نیازی به تامین برق در محیط جنگل و یا کویر نخواهید داشت و خیالتان از این بابت راحت است . همچنین پیشنهاد ما به شما استفاده از تشک های بادی تک نفره بدون پمپ باد سرخود می باشد و می توانید برای راه اندازی تشک بادی تمامی افراد گروه ، از یک پمپ باد دستی مجزا استفاده کنید .

در خصوص بهترین برندهای تولیدکننده تشک های بادی کمپینگ باید بگوییم که این محصولات توسط بسیاری از برندها تولید و به بازار عرضه می شوند . هر کدام از برندهای تولیدکننده تشک های بادی دارای طرفداران خاص خود می باشند و امر تعیین بهترین تشک بادی می تواند کاملا سلیقه ای و بسته به نیازهای افراد باشد . اما با توجه به بررسی های صورت گرفته در زمینه فروش این محصولات باید بگوییم که برند اینتکس و بست وی در جهان دارای طرفداران بسیاری می باشند و محصولات این دو برند در ایران نیز توسط نمایندگی اینتکس تهران به بازار عرضه می شود . در همین خصوص باید بگوییم که اگر قصد خرید جدیدترین تشک های بادی کمپ با پکیج لوازم جانبی کامل را دارید همین حالا می توانید به دسته بندی تشک بادی از طریق منوی سایت مراجعه نمایید .

قابلیت تحمل وزن تشک های بادی یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید این محصولات باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید زیرا ماهیت استفاده از محصول را برای شما مشخص می کند . تشک های بادی دارای ظرفیت های یک نفره و دو نفره می باشند که بسته به ظرفیتی که دارند ، قابلیت تحمل وزن مشخص شده و می توانید از آن ها استفاده بهینه داشته باشید . قابلیت تحمل وزن استاندارد برای تشک بادی یک نفره بزرگسال در حدود 90 تا 110 کیلو گرم می باشد و این ویژگی برای تشک های بادی دو نفره بزرگسال به 180 تا 200 کیلو گرم می رسد که به صورت استاندارد برای نگهداری یک و دو نفر بزرگسال سنگین وزن نیز قابل قبول می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن ها استفاده کنید .

اما در خصوص جنس بدنه این محصولات باید بگوییم که در ساختار بدنه تشک های بادی کمپینگ بهتر است تا از متریال های ترکیبی استفاده شود تا بهترین عملکرد را برای شما داشته باشند . در ساختار بدنه بهترین تشک های بادی بازار در بخش رویه از پی وی سی یا همان وینیل جیر یا مخمل استفاده شده است که سازگاری بالایی با پوست بدن افراد دارد و بهترین بازخورد را از آن خواهید گرفت . این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و به هنگام کشیده شدن بدن بر روی آن نیز هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نخواهد شد . اما برای بالا بردن استحکام تشک های بادی کمپینگ در بخش کف و دیواره های کناری بهتر است تا از وینیل دو لایه طرح چرم استفاده شود تا قابلیت تحمل وزن را افزایش و کیفیت ساخت را فوق العاده نماید .

قیمت تشک های بادی بسته با ابعاد ، برند سازنده ، متریال استفاده شده در ساختار بدنه و همچنین نرخ ارز در کشور به دلیل وارداتی بودن این محصولات ، می تواند بسیار متفاوت از هم باشد ؛ به همین خاطر نمی توان قیمت دقیق این محصولات را در این مقاله که به صورت کلی اقدام به بررسی تشک های بادی کمپینگ کرده است عنوان نمود . اما به صورت حدودی باید بگوییم که قیمت تشک بادی یک نفره کمپ از 800 هزارتومان تا 1 میلیون تومان می باشد و این قیمت برای تشک های بادی دو نفره کمپ به 1.5 میلیون تومان تا 2.5 میلیون تومان خواهد رسید . پیشنهاد می کنیم برای مشاهده جدیدترین مدل های تشک بادی کمپ به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کرده و یا در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت اینتکس تماس بگیرید .