تشک جامپینگ بادی حفاظ دار با سرسره

کد bestway 53310

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار با سرسره یکی دیگر از تولیدات پرفروش و سرگرم کننده کارخانه بست وی در ابتدای سال 2020 بوده که موجب حس رقابت و ورزش در میان تمام اعضای خانواده می شود. ورزش پرشی با استفاده از یک جامپینگ بادی استاندارد موجب کاهش وزن و تقویت سیستم دفاعی و عصبی فرد شده به همین دلیل بوده که استفاده از این اسباب بازی بادی پرتابل را به تمام سنین توصیه می کنیم. البته این محصول به دلیل کف بادی و همچنین تحمل ضربات بالا ناشی از پرش دارای تحمل وزن مشخص با میزان 85 کیلوگرم می باشد. استفاده از این محصول برای سنین 3 الی 6 سال توصیه شده اما با رعایت وزن مجاز بزرگسالان نیز می توانند از این محصول بادی استفاده کنند.


این محصول زیبا و دوست داشتنی در واقع از یک تشک مواج با ارتفاع مناسب تشکیل شده و که در هر ضلع آن یک ستون بادی به چشم می خورد. در ابتدای محصول یک درب برای رفت و امد به همراه سرسره بادی سرخود تعبیه شده و تمامی اطراف محصول حفاظ دار می باشد. این حفاظ تاثیر بسزایی بر افزایش ایمنی فرزند شما هنگام بازی خواهد داشت. رویه اصلی این محصول را با مواد اولیه از نوع پلاستیک فشرده پی وی سی تولید کرده اند. این جنس بدنه مقاوم و باکیفیت بوده و موجب شده تا استفاده از این تشک جامپینگ بادی در فضای باز نیز هیچ مشکلی برای شما ایجاد نکند. زیرا رطوبت خاک و یا تابش مستقیم نور خورشید موجب افت کیفیت بدنه محصول نخواهد شد. اگر قصد خرید تشک جامپینگ برای فرزند خود را دارید می توانید به نمایندگی محصولات بادی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع خانگی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 152 سانتی متر
 تحمل وزن 85 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -
 وزن 5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب کودکان
 دارای قابلیت جامپینگ
 دارای حفاظ توری
دارای سرسره بادی سرخود
 مناسب سنین 3 الی 6 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


تشک جامپینگ بادی حفاظ دار با سرسره

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار با سرسره جزو برترین های محصولات بادی به جهت تخلیه کامل انرژی افراد می باشد و برای کودکان بالای سه سال نیز توصیه می شود. چنین بازی و سرگرمی برای تمامی کودکان جذاب به شمار می آید و می توان از این طریق برای آن ها فضایی شاد و سرگرم کننده برای بازی با دوستانشان فراهم کرد. چنین سرگرمی علاوه بر تخلیه انرژی یک نوع ورزش نیز به حساب می آید و همچنین باعث تحرک زیاد افرادی که دارای اضافه وزن می باشند نیز می شود. در مورد این تشک جامپینگ مطالب فراوانی قابل گفتن است که برخی از آن ها به صورت خلاصه در ادامه آمده است که شما را به مطالعه آن دعوت می کنیم.


طراحی راحت و ایمن

همان طور که در عکس مشاهده می کنید این محصول از یک تشت بزرگ بادی تشکیل شده است که ستون های بزرگ بادی در چهار طرف آن واقع شده است دیواره این وسیله بازی از بخش های توری مانند تشکیل شده اند و در مجموع باعث حفظ ساختار ایستاده تشک جامپینگ شده اند. علت این سبک طراحی ساخت این می باشد که در زمان بازی و سرگرمی کودکان می بایست ایمنی آن ها نیز حفظ شود و از افتادن آن ها و یا صدمه دیدنشان جلوگیری شود. از آن جای که این بازی با شتاب است و برخورد های گوناگونی به بدنه وارد می شود این محصول دارای کفی با ضخامت بسیار زیاد می باشد که با ضربات محکم نیز افراد سطح زمین را حس نمیکنند. همچنین این کفی باعث ضربه گیر بودن برای کودکان نیز است و می تواند هر برخوردی را منعکس کند. در داخل این تشک به دلیل وجود باد کافی خاصیت فنری ایجاد شده که کار بازی کودکان را راحت تر می کند و می توانند به راحتی به جامپینگ بپردازند. در روبه روی درب ورود و خروج به این محصول سرسره کوچکی به جهت انجام بازی های مختلف قرار دارد و برای هیجان بیش تر هنگام استفاده از این تشک جامپینگ درنظر گرفته شده است. سطح این سرسره دارای ساختار مواج است و با نرمی و لطافت بسیار بالایی همراه می باشد. 


تمرین به همراه سرگرمی

این تشک جامپینگ برای ورزش هایی از جمله ورزش بوکس می تواند کاربرد داشته باشد و یک تشک بازی با حریف را تشکیل دهد. در زمان انجام این ورزش می توان در مورد ایمنی و سلامت کودکان نیز آسوده خاطر بود و محیطی نرم را برای این ورزش ها برای آن ها فراهم کرد. در واقع می توان انواع ورزش هایی که دارای سبک مبارزه می باشد و باید در محیطی نرم و طبی تمرین شود در داخل این تشک جامپینگ انجام داد و در زمان های مختلف با تمرین کردن توانایی های خود را تقویت نمود. این کار را می توان در زمان سرگرمی و برای تخلیه انرژی انجام داد.


جنس بدنه و دوام آن

از آن جایی که این وسیله بازی برای جامپینگ افراد مختلف طراحی و تولید شده است باید دارای کفی مقاوم و جنسی بادوام در برابر این ضربه ها و تحمل وزن افراد باشد. به همین دلیل این محصول با داشتن جنس پلاستیک فشرده پی وی سی در رنگبندی جذاب دارای سازگاری بسیار بالایی در مقابل این حرکات بوده و می تواند وزن افراد را تا 85 کیلوگرم تحمل کند. این محصول با داشتن چنین بدنه ای می تواند طی سال های طولانی مورد استفاده قرار گیرد و وسیله ای خاص برای مسافرت ها نیز باشد. در حالت خالی از باد می توان آن را در ابعاد بسیار کوچک در داخل ساک و یا کیف خود قرار داد و با توجه به وزن کم آن به نقاط مختلف برد و پس از نصب از مزیت های این محصول باکیفیت برخوردار شد.


نحوه خرید محصول

برای خرید تشک جامپینگ بادی حفاظ دار با سرسره که از محصولات پر فروش شرکت بست وی است می توان به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران رفته و خرید را انجام داد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...