تشک جامپینگ بادی حفاظ دار با طرح سفینه

کد bestway 52286

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,140,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار  با طرح سفینه باداوم ترین محصول ورزشی و تفریحی از شرکت بست وی برای بچه ها با امکان راه اندازی آسان و وزن کم دارای کیفیت بالای بدنه خرید از نمایندگی مرکزی اینتکس در تهران و شهرستان ها با ارسال سریع

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار  با طرح سفینه از سری محصولات کارخانه بست وی در ابتدای سال 2020 برای استقاده بچه ها در رده سنی 3 الی 6 سال بوده که با بالاترین سطح کیفیت طراحی و تولید شده است. این تشک جامپینگ بادی از طراحی بدنه نواورانه و جذاب برخوردار بوده و ساختاری پرتابل و قابل حمل دارد. به همین دلیل بوده که در کمترین زمان ممکن به یکی از پرفروش ترین تشک جامپینگ بادی تبدیل شده است. این محصول زیبا از ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل برخوردار بوده که رویه مواج و طبی دارد. در اطراف این محصول حفاظ بادی تعبیه شده تا از پرتاب شدن کودکان به فضای خارجی در زمان بازی اجتناب شود. در بخش انتهای محصول نیز یک عروسک بادی سرخود با طرح سفینه متناسب با علایق کودکانه تعبیه شده است. این محصول را با بدنه ای از مرغوب ترین نوعپی وی سی طرح چرم تولید کرده اند. جنس بدنه پی وی سی انعطاف پذیر بوده و در برابر وزن و فشار بالا مقاوم باقی می ماند. این نوع جنس بدنه به دلیل کیفیت بالای خود موجب شده تا شما بتوانید از این تشک جامپینگ بادی در فضای باز نیز استفاده کنید. وزن بدنه محصول بسیار کم بوده اما می تواند تا 55 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کرده به همین دلیل برای بازی دو کودک به صورت همزمان مناسب می باشد. برای خرید تشک جامپینگ بادی کودک می توانید به نمایندگی مرکزی محصولات بادی مراجعه نمایید.

نوع خانگی
 طول 155 سانتی متر
 عرض 142 سانتی متر
 ارتفاع 142 سانتی متر
 جنس بخش کناری pvc رنگی
 جنس کف pvc دو لایه بادی
 جنس رویه pvc طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 4 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات
 

 

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار با طرح سفینه

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار با طرح سفینه از جمله محصولات جدید و پرفروش شرکت بزرگ بست وی می باشد که علاوه بر ظاهر جذاب و خیره کننده و کاربردی دارای دوام و طول عمر بالا می باشد و می تواند در برابر تمامی بازی ها و جنب و جوش کودکان مقاومت بالا داشته باشد. در طراحی این محصول بی نظیر ترکیب رنگی جذاب به چشم می خورد که برای رضایت استفاده کننده ها نقش مهمی داشته و توانسته یکی از برترین طراحی در دسته تشک های جامپینگ به حساب بی آید. علاوه بر موارد گفته شده این محصول تمامی ایمنی لازم را برای کودکان شما در زمان استفاده برقرار می سازد و شما می توانید در زمانی که فرزندتان مشغول بازی کردن است با خیالی راحت به کارهای روزانه خود بپردازید. در زیر شرح بیش تری از خصوصات گفته شده را دسته بندی کرده ایم که آن ها را مطالعه کنید.


نرم و راحت

از آن جایی که جامپینگ یک بازی و ورزش به حساب می آید و کودکان علاقه زیادی به آن دارند محصولات بادی تشک های جامپینگ دارای گستردگی فراوان می باشد که یکی از مرغوب ترین آن ها تشک جامپینگ مورد بحث ما است که با وجود بازی های مهیج کودکان دارای مقاومت بالا می باشد و علت آن هم در ساخت و جنس بدنه آن است. وقتی جنس بدنه ضخامت بالا داشته باشد و از نظر دوام در درجه اول به حساب بیاید در اثر جامپینگ و شدت بازی های گوناگون دچار آسیب نشده و زود از کار نمی افتد و بدنه در زمان کم دچار تغییر حالت نمی شود. این محصول با داشتن چنین بدنه ی پر بادی تمامی این ویژگی ها را کسب کرده است و به علاوه دارای نرمی و راحتی زیادی نیز می باشد. از آن جایی که محصولات بادی داخلی تو خالی دارند اما با داشتن ضخامت بالا هیچ وقت دچار پارگی نمی شوند مگر در زمان برخورد اشیاء نوک تیز که باعث خرابی بدنه می شود. کف این محصول نیز از آن جایی که دارای ساختار برآمده است می تواند راحتی بسیاری را در هنگام حضور کودکان برقرار سازد.


ایمنی هنگام بازی

این محصول دارای بخش هایی می باشد که هر کدام مزیتی داشته و می تواند لحظات ایمنی را همراه با شادی برای کودکان ایجاد کند. این محصول از یک کفی مقاوم و عایق ضربه تشکیل شده است که دارای ستون های بلند و بادی می باشد که این ستون ها یک حفاظ را ایجاد کرده اند و از فرزند شما در زمان بازی محافظت می کنند. این ستون ها ضربه را دفع کرده و نمی گذارد در زمان برخورد با آن ها دردی حس شود و یا آسیبی به کودک برسد. از این بخش ها نیز کودکان می توانند برای انواع بازی های خود استفاده کنند و به همراه دوست خود ساعت های زیادی را مشغول سرگرمی و نشاط شوند. در بخشی دیگر قسمت سفینه مانند قرار دارد که پر از باد بوده و می تواند برای تمامی کودکان جذاب باشد و آن را وسیله بازی های خود قرار دهند. این بخش می تواند به عنوان تکیه گاه نیز باشد و در زمان استراحت کودکان به کار بیاید همچنین می توان از افتادن کودک به بیرون از تشک جامپینگ جلوگیری کند.


محل قرار گیری

این تشک جامپینگ دارای ابعادی به طول 155 سانتی متر و عرض 142 سانتی متر است که ارتفاعی 142 سانتی متری دارد و می تواند دو کودک را به طور هم زمان برای بازی در خود جای دهد. برای این محصول نیازی به فضای بزرگ نمی باشد و در اتاق های کوچک نیز مورد استفاده قرار می گیرد و از آن جایی که بسیار سبک و قابل حمل است می توان آن را در دورهمی های دوستانه به منظور بازی فرزندتان با دوستش به همراه داشت.


خرید با ضمانت

این محصول دارای ضمانت 48 ساعته عودت کالا می باشد که در این زمان می توان آن را تست نمود. تشک جامپینگ بادی حفاظ دار با طرح سفینه را از فروشگاه بزرگ اینتکس تهران با این ضمانت خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...