تشک جامپینگ بادی کودک

کد intex 48264

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 182 سانتی متر
  • عرض: 182 سانتی متر
  • ارتفاع: 86 سانتی متر
3%
3,625,000
3,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی اینتکس محصول 2014 طرح جدید جامپینگ ، وسیله که کودکان را به هیجان می آورد و می توانند انرژی خود را با بازی در اقله جامپینگ بادی تخلیه کنند. با تحمل وزن بالا ،با جنس پی وی سی سخت بسیار با کیفیت و مطمئن ، مناسب برای کودکان 3 تا هشت سال که می توانند با بالا و پایین پریدن که از سرگرمی های کودکان است در قلعه بادی بدون هیچگونه خطری بازی کنند. قلعه بادی با تشک جاپینگ مارک اینتکس ، دارای پمپ باد و برچسب تعمیر ، رنگهای مختلف ، دارای 3 محفظه باد جدا که با راحتی و در کمترین زمان می توانید با پمپ باد قلعه های بادی کودکان را از نمایندگی معتبر فروش محصولات تهران اینتکس بخواهید. تشک جامپینگ بادی اینتکس محصول 2014 طرح جدید جامپینگ ، وسیله که کودکان را به هیجان می آورد. مناسب کودکان بالای 3 سال

تشک جامپینگ بادی اینتکس با جنس پی وی سی سخت، به همراه کیفیت بالا و توانایی تحمل وزن بالا مناسب برای کودکان 3 الی 8 سال است. تشک جامپینگ بادی اینتکس دارای پمپ باد و برچسب تعمیر و همچنین 33 محفظه باد جدا می باشد. از آنجایی که این قلعه بادی به دلیل استفاده از پی وی سی شفاف دارای دیواره هایی شفاف می باشد، به همین دلیل درون آن بسیار دلنشین برای کودکان است، علاوه بر این رنگ روشن استفاده شده در تشک جامپینگ بادی اینتکس برای روحیه کودکان نیز مناسب خواهد بود. برای ورود و خروج به داخل آن هم یک درب مربعی در میان دیواره شفاف آن گنجانده شده تا استفاده کودکان از آن را ساده تر کند. این محصول تولید سال 2014 می باشد . برای خرید جامپینگ بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در امر خرید یک جامپینگ بادی راهنمایی نمایند . 

نوع
خانگی
طول
182 سانتی متر
عرض
182 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
تحمل وزن
54 کیلوگرم
جنس رویه
PVC شفاف
جنس بخش کناری
PVC شفاف
جنس کف
PVC دولایه بادی پرشی
پمپ
ندارد
سایر ویژگی ها
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...