جامپینگ بادی کودک اینتکس

کد intex 48257

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 132 سانتی متر
  • عرض: 132 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
2,670,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جامپینگ بادی کودک اینتکس طرح سه رنگ یکی از قلعه های بادی پرشی مخصوص کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم مقاوم می باشد. محصولی که از کف بادی با حالت پرشی بهره مند بوده و تا وزن 27 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. این کالا در واقع به دلیل داشتن دیواره های بادی می تواند علاوه بر کودکان برای خردسالان نیز استفاده شود تا از خروج ناگهنانی فرزندان شما جلوگیری کند. کاربرد دیگر این قلعه بادی استفاده از توپ های کوچک تر درون آن می باشد.

جامپینگ بادی کودک اینتکس

جامپینگ بادی کودک اینتکس از جمله محصولات جذاب و شاد می باشد که برای پر کردن وقت کودکان به بهترین شکل طراحی و تولید شده است. در محصولات بادی اغلب رنگ های زیبا و خلاقانه ای به کار می رود و با چنین ظاهری به یک محصول فانتزی تبدیل می شود که با توجه به نوع ساخت و ساختار می توان از آن در محل های گوناگون نیز استفاده کرد و همچنین می توان آن را با خود به جاهای دیگر متنقل کرد. این محصول خاص کارایی متفاوتی دارد و به این دلیل توانسته در مدت کمی که از زمان تولیدش می گذرد جزو محصولات پر فروش و پر طرفدار قرار بگیرد و در بین کودکان طرفداران بسیاری دارد. برای آشنایی بیش تر با این محصول خارق العاده مطالب پایین را مطالعه کنید.


طراحی جذاب و خاص

این محصول با وجود این که جزو محصولات بادی به حساب می آید اما با دقت فراوان ساخته شده است و دارای بدنه ای فابریک می باشد که از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است. این بدنه با چنین جنسی دارای شفافیت بالایی است و مقاومت زیادی نیز در برابر عوامل مختلف دارد. به همین علت می تواند وزن افراد را تا 27 کیلوگرم تحمل کند و دچار آسیب نشود و در برابر فشارهای وارده از سوی پرش و جامپینگ کودکان صدمه ای نمی بیند. این محصول با جنس پی وی سی در بخش کف دارای دولایه ضخیم می باشد که با عمل پرش به سطح سفت زمین برخورد نمی کند و محل قرار گیری را احساس نمی کند. در ساختار این محصول رنگ های جذاب سبز و زرد و آبی به کار رفته است که در نظر افراد موردی فانتزی به حساب می آید و می توان در دکور یک اتاق خواب فانتزی به کار برود. در زمان استفاده راحتی زیادی حس می شود. علت این امر این است که کف محصول ساختاری مواج دارد و با داشتن نرمی بسیار احساس خستگی را برای کودکان ایجاد نمی کند و در زمان های طولانی می توانند با نشستن در داخل آن هیچ خستگی احساس نکنند. 


ایمنی در حین بازی

در زمان بازی ممکن است کودکان با کارهای هیجان انگیز برخورد هایی را با بدنه محصول داشته باشند اما با داشتن نوع ساختار بادی این ضربات منعکس شده و دردی در حین برخورد احساس نمی شود. در چهار گوشه این محصول ستون های بادی قرار دارد که باعث استوار ماندن آن هستند و می توان انواع بازی ها را با آن انجام داد. به علاوه دیواره های بادی و محکم آن برای تکیه دادن و انواع سرگرمی مناسب می باشد. ظاهر این جامپینگ شبیه به قلعه است و برای بازی های مختلف کودکان با استفاده از اسباب بازی های گوناگون می توان از آن بهره مند شد. در داخل این محصول می توان دو کودک با وزن های مناسب بازی کنند اما باید به محدودیت تحمل کالا توجه فراوان داشت. دیواره های این محصول نیز می توان از افتادن کودکان به بیرون از تشک جامپینگ جلوگیری کند و مانند یک حفاظ عمل می کند که برای جلوگیری از احتمالات مختلف و واژگونی کودکان در اثر عدم تعادل مفید واقع شده است.


نصب محصول و مراقبت از آن

برای راه اندازی و استفاده از تشک جامپینگ مورد نظر ابتدا باید مطالب داخل دفترچه راهنما را مطالعه کرد. سپس احتیاج به یک پمپ باد است که از طریق آن بتوان محصول مورد نظر را باد نمود. از طریق این کار می توان به راحتی میزان باد را نیز تنظیم کرد تا از ترکیدن و آسیب به بدنه جلوگیری شود. در زمان استفاده از محصول ممکن است دچار لک و کثیفی شود برای برطرف کردن این مشکلات می بایست یک دستمال نم دار را به سطح آن کشید و تمامی این آلودگی ها را برطرف کرد. بنابراین می توان باعث طول عمر محصول نیز شد و محصولی با دوام را داشت.


نحوه خرید

برای خرید جامپینگ بادی کودک اینتکس باید به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کرده و پس از انجام مراحل لازم محصول را خریداری کرد.

نوع
خانگی
طول
132 سانتی متر
عرض
132 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
تحمل وزن
27 کیلوگرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه بادی
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...