تمساح بادی دو نفره اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 114 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بیشترین نگرانی های والدینی که میخواهند به استخر بروند مربوط به فرزندانشان می شود زیرا آنها نگران کودکانشان می باشند که در یک غفلت دچار حادثه

بیشترین نگرانی های والدینی که میخواهند به استخر بروند مربوط به فرزندانشان می شود زیرا آنها نگران کودکانشان می باشند که در یک غفلت دچار حادثه شوند . به همین منظور این والدین می توانند با استفاده از وسایل مخصوصی که برای اشتفاده کودکان در استخرها و آب های آرام ساخته شده استفاده نمایند تا خیالشان از این بابت آسوده باشد . یکی از این وسایل مطمئن تیوپ بادی می باشد که یک محافظ مناسب بوده و از کودکان محافظت خواهد کرد تا آنها هم در کنار شما به بازی و تفریح بپردازند . این تیوپ بادی که برایتان شرح خواهیم داد قابل استفاده برای دونفر خواهد بود که همین امر باعث خواهد شد کودکان بتوانند دوبه دو و باهم به بازی بپردازند و باهم بودن را یاد بگیرند . این تیوپ تا وزن 90 کیلوگرم را می تواند تحمل کند و براحتی بر روی آب شناور باقی بماند . این محصول با PVC طرح چرم ساخته شده تا جایی برای نگرانی از کیفیت آن برای شما باقی نگذارد و شما تا مدت های زیاد از آن بتوانید استفاده نمایید . این تیوپ بادی زیبا و با کیفیت محصول شرکت اینتکس می باشد .


نوع
تفریحی
طول
203 سانتی متر
عرض
114 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
وزن
1.2 کیلوگرم
تحمل وزن
90 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره تعادل
ابعاد بسته بندی: 25*23*7 سانتی متر
دارای یخچال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...