تیوپ بادی خانوادگی سایه بان دار بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 389 سانتی متر
  • عرض: 274 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر تا بالای نشیمنگاه
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تیوپ بادی خانوادگی بست وی جزو بهترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت می باشد.

تیوپ بادی خانوادگی بست وی جزو بهترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت می باشد . این تیوپ بادی با داشتن ابعادی بزرگ باعث خواهد شد تا لذت باهم بودن را روی آب نیز تجربه نمایید و در کنار سایر اعضاء خانواده به تفریح و سرگرمی بپردازید . این تیوپ بادی با داشتن امکانات فوق العاده و بی نظیر یک روز عالی را برایتان رقم خواهد زد . این تیوپ دارای محلی جدا برای نشستن می باشد که دارای سایه بان بوده تا در برابر آفتاب و بارندگی درامان بمانید . این محصول دارای جایی مخصوص برای قرار دادن وسایل مورد نیاز می باشد که شما می توانید لوازم ضروری خود را همراه داشته باشید . جنس بدنه از PVC ساخته شده که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و در برابر فشارها و تغییرات آب و هوایی مقاوم می باشد . سایه بان تیوپ نیز قابل جدا شدن بوده که در صورت عدم نیاز می توانید آن را کنار بگذارید . این تیوپ دارای لوازم جانبی نظیر پمپ باد ، طناب نجات و برچسب تعمییرات می باشد . با تمامی خصوصیاتی که از این محصول گفته شد شما می توانید از این تیوپ در آب های آرام به عنوان یک قایق بهره ببرید و به یک سفر آبی با خانواده عزیزتان بروید و یک روز بی نظیر را باهم بسازید . شما عزیزان می توانیدبرای سفارش محصول به سایت اینتکس تهران مراجعه فرمایید تا در کمترین زمان این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید .

تیوپ بادی خانوادگی سایه بان دار بست وی

تیوپ بادی خانوادگی سایه بان دار بست وی از جمله وسایلی است که با داشتن ابعاد بزرگ و جادار می تواند سبب تفریح های دست جمعی افراد شود و به این وسیله می تواند بهترین موقعیت را تجربه کند. این محصول خاص دارای بدنه ای بزرگ بوده است که بر روی سطح آب قرار گرفته و قادر به جای دادن تمامی اعضای خانواده بر روی خود می باشد. تیوپ بادی دارای قابلیتی است که می تواند به صورت شناور برروی آب قرار گیرد و این حالت را در مدت زمان طولانی حفظ می کند. از این رو یکی از پر طرفدار ترین محصولاتی می باشد که امروزه برای استفاده در تفریحگاه های آبی به کار می رود و شادی و نشاط را برای افراد رقم می زند. بهترین ویژگی این محصول این است که دارای دوام و مقاومت بالایی است و می تواند حالت قرار گیری خود بر روی سطح آب را نگه دارد. از این رو در تایم طولانی قادر به داشتن موقعیت لازم بوده است و نوعی تفریح جدید و خاص را برای اعضای یک خانواده مهیا می سازد. به صورت دوستانه نیز افراد قادر به داشتن تفریحی مهیج هستند و در فضای آبی شرایط مطلوبی را تجربه خواهد کرد. این محصول مناسب برای استفاده در فصول گرم سال است و دارای طول عمر بالا نیز می باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر در مورد ویژگی های این محصول با ما همراه باشید.


بخش های مختلف محصول

این تیوپ بادی محصولی خاص و منحصر به فرد است که اجزایی دارد که می تواند تفریح افراد را به بهترین شکل رقم بزند. همچنین یک محصول کامل و کاربردی می باشد که دارای بدنه ای با طول عمر بالا بوده است. این محصول خاص را می توان به دو قسمت تصور کرد که یکی از قسمت ها بخشی را تشکیل می دهند که برای راحتی و استراحت افراد بوده است و بخش دیگر دارای قسمتی برای تفریح های آبی دیگر می باشد. قسمت راحتی دارای امکانات طبی بودن است و بسیار منعطف و نرم می باشد. از این رو در زمان استراحت می توان نهایت آرامش را به دست آورد و بهترین موقعیت را تجربه کرد. از سوی دیگر این محصول بی نظیر دارای نشیمن موج مانندی است که در واقع برای قرار دادن بدن به حالت دراز کش طراحی شده است. به این وسیله می توان به صورت دراز کش بر روی محصول قرار گرفت و از مزیت داشتن آن لذت برد. این تیوپ بادی در بخش دیگر خود دارای حفره ای بزرگ می باشد که در داخل آن می توان آب پر کرد و به این وسیله بر روی محصول یک وان آبی نیز ایجاد کرد. از این رو ترکیبات و بخش های مختلف محصول که به صورت حرفه ای ایجاد شده است سبب لذت و داشتن شرایط لازم برای تفریح می باشد و بهترین موقعیت را ایجاد می کند.


تکیه گاه های بادی

این محصول بدنه ای بادی دارد و در بخش های مختلف آن نیز قسمت های بادی ایجاد شده است. از این رو وزن کمی دارد و به راحتی می تواند به حالت شناور بر روی آب قرار گیرد. در قسمتی از تیوپ بادی که برای استراحت در نظر گرفته شده است تکیه گاه هایی قرار دارد که بزرگ می باشد و دارای ارتفاع است. این تکیه گاه ها به منظور راحت بودن افراد می باشد و می تواند بدن آن ها را در شرایط مناسبی قرار دهد. همچنین تکیه گاه سبب داشتن فرم استاندارد بدن می شود و از بروز درد در ناحیه ستون فقرات جلوگیری می کند. بر روی تکیه گاه بادی نیز طرح های مواج وجود دارد که می تواند به بهتر شدن شرایط کمک بزرگی کند و محلی مناسب برای استراحت های طولانی مدت افراد باشد.


قسمت حفره مانند

همان طور که گفته شد بخش دیگری از محصول وجود دارد که بر روی بدنه وسیع آن ایجاد شده است و در واقع حفره ای بزرگ را ایجاد کرده است. این حفره می تواند در صورت تمایل به یک وان تبدیل شود و درون آن پر از آب گردد. به این صورت نوعی تفریح خاص بر روی سطح آب ایجاد می گردد و برای افراد مهیج است. در قسمت بالایی این حفره سایبانی نیز قرار گرفته است که در زمان استفاده از این بخش در هوای آفتابی پوست بدن دچار آسیب نشود و افراد در سلامت کامل تفریح خود را انجام دهند.


خرید محصول

تیوپ بادی خانوادگی سایه بان دار بست وی محصولی حرفه ای و بی نظیر است و از بخش های مختلفی تشکیل شده است. خرید این محصول حرفه ای از سایت اینتکس تهران امکان پذیر می باشد.

نوع
تفریحی
طول
389 سانتی متر
عرض
274 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر تا بالای نشیمنگاه
جنس بدنه
PVC طرح چرم
وزن
24 کیلوگرم
تحمل وزن
600 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
دارای نشیمنگاه مواج با تکیه گاه
دارای سایه بان مجزا
دارای طناب نجات و بال بادی تعادل
دارای حفره گود برای خواب و یا وان
دارای دستگیره حمل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...