تیوپ بادی طرح نهنگ اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 163 سانتی متر
  • ارتفاع: 76 سانتی متر
  • جنس بدنه: PVC طرح چرم و شفاف
1,480,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تیوپ بادی طرح نهنگ اینتکس ساخته شده از PVCبا روکش چرم دارای دوام و کیفیت بالایی می باشد . این محصول با ظاهری به شکل نهنگ دریا

تیوپ بادی طرح نهنگ اینتکس ساخته شده از PVCبا روکش چرم دارای دوام و کیفیت بالایی می باشد . این محصول با ظاهری به شکل نهنگ دریا کودکان زیادی را به سوی خود جذب کرده و جزو پرفروش ترین های شرکت اینتکس به حساب می آید . کودکان با استفاده از این تیوپ بادی می توانند آموزشهای اولیه شنا کردن را یاد بگیرند و ترسی که از آب را بیشتر کودکان دارند را با آن به فراموشی بسپارند و اینبار آب یک دوست خوب برای آنها به حساب بیاید . در دوطرف سر نهنگ دو دستگیره قرار دارد که کودکان با استفاده از آن می توانند به حفظ تعادل خود کمک کنند و به راحتی بر روی آب شناور باقی بمانند و به بازی کردن بپردازند . ضمنا توجه داشته باشید که این محصول در برابر اشیاء تیز آسیب پذیر می باشد  و حدالامکان از برخورد با آنها پرهیز شود که البته برچسب تعمییرات به همین منظور به همراه محصول در نظر گرفته شده تا در مواقع ضرور از آن بهره ببرید . به خانواده های محترم توصیه می شود که این محصول زیبا و باکیفیت را برای کودکان خود خریداری کنند و مطمئن باشند که کودکانشان با آن لحظات خوشی را سپری خواهند کرد و یک هدیه خوب و دوست داشتنی برای آنها خواهد بود .

نوع
تفریحی
قطر
163 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم و شفاف
وزن
3 کیلوگرم
تعداد دستگیره
2
تحمل وزن
50 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای دستگیره حفظ تعادل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...