تیوپ بادی کودک اینتکس به طول 79 سانتی متر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 79 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
  • ارتفاع: 20 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شرکت اینتکس برآن شده تا وسیله ای برای کودکان طراحی کند که علاوه بر اینکه از آن برای تفریح استفاده کنند یک وسیله با ارزش برای یادگیری آنها نیزاست.

شرکت اینتکس برآن شده تا وسیله ای برای کودکان طراحی کند که علاوه بر اینکه از آن برای تفریح استفاده کنند یک وسیله با ارزش برای یادگیری آنها نیز باشد .پس یک تیوپ بادی با استاندارد های جهانی برای کودکان 3 تا 6 سال را تدارک دیده تا آنها شنا کردن که یک ورزش مهیج و بسیار ایده آل برای سلامتی و تناسب اندام و رشد کودکان می باشد را آموزش ببینند . این تیوپ بادی با داشتن بدنه ای از وینیل بسیار مقاوم می باشد و موادی بی خطربرای سلامتی کودکان دراین سنین محسوب می شود . علاوه بر کیفیت بالا در جنس از نظر ظاهری نیز بسیار شیک و زیبا طراحی شده که برای کودکان جالب توجه بوده و مطمئنا نظر آنها را به خود جلب خواهد کرد . این محصول تمامی نکات را برای راحت بودن کودکان و همچنین ایمنی را مد نظر قرار داده و کودکان به تنهایی قادر خواهند بود از ان استفاده کنند البته توصیه می شود در مراحل اولیه با نظارت شما این کار انجام پذیرد . این محصول فوق العاده را در سایت اینتکس تهران می توانید دنبال کنید و برای سفارش آن اقدام نمایید و در کمترین زمان جلوی درب منزل خود آن را تحویل بگیرید .

نوع
تفریحی
طول
79 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
وزن
500 گرم
جنس بدنه
وینیل
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان بالای سه سال
رنگ زرد
ظرفیت 10 گالن
دارای دو محفظه باد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...