تیوپ بادی کودک با نقاشی دخترانه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 61 سانتی متر
  • عرض: 91 سانتی متر
  • ارتفاع: 20 سانتی متر
  • تحمل وزن: 30 کیلوگرم
1,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تیوپ بادی بست وی با طرحی از شخصیت های کارتنی که برروی محصول نقش بسته از محبوبیت زیادی بین کودکان و به خصوص دختر بچه ها می باشد .

تیوپ بادی شناور روی آب اینتکس یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرحی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار است و در لیست پرفروش ترین محصولات این فروشگاه قرار گرفته است . این تخت دارای سطحی بسیار نرم و نشیمنگاه موج دار می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی را تجربه نمایید . بدنه این تخت از جنس پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای بزرگسالان و جوانان می باشد . از این محصول زیبا می توانید در آب های آرام و استخر های بزرگ استفاده نمایید . شما میتوانید با تهیه یک پمپ دستی کوچک محصول خود را در کمترین زمان باد کرده و از آن استفاده نمایید . این شرکت برای جلب اعتماد مشتریان خود مهلت تست 48 ساعته برای هر محصول را در اختیار مشتریان قرار می دهد . در قسمت کناری این محصول یک جای بطری وجود دارد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن بگذارید . از این محصول زیبا می توانید در استخر های بزرگ برای استراحت های روزمره  و همچنین  این محصول را در استخر های عمومی برای استفاده عموم بکار گرفت . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی شناور روی آب با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تیوپ بادی کودک با نقاشی دخترانه

تیوپ های بادی کودک یکی از محبوبیت ترین انواع تجهیزات بادی و تفریحی بوده که برای استفاده رده سنی کودک در زمان رفتن به استخر و تمامی آب های ارام مورد استفاده قرار می گیرد. این گروه از محصولات ممکن بوده برای مصرف کنندگان دختر یا پسر طراحی شده به همین دلیل بوده که طراحی های ظاهری متنوعی  داشته تا کودکان متناسب با روحیات خود بتواند یک نمونه را برای خرید در نظر گیرد. یکی از جذاب ترین انواع این گروه از محصولات که برای استفاده دختران طراحی شده تیوپ بادی کودک با نقاشی دخترانه نام دارد. این محصول برای استفاده در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده مناسب بوده و در مقابل طول عمر بالایی که داشته از یک قیمت مناسب برخوردار می باشد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید تیوپ بادی کودک را دارید می توانید با ما همراه شوید.


طراحی ظاهری شاد و کودکانه تیوپ بادی

ظاهر اصلی تیوپ بادی کودک با نقاشی دخترانه در واقع از یک قایق بادی تشکیل شده که رنگ ظاهری آن متناسب با علایق دخترانه صورتی انتخاب شده است. بر روی بدنه خارجی این محصول می توانید تصاویر رنگی و زیبا از پرنسس های محبوب دخترانه مشاهده کرده و از نوع انیمیشنی بوده و زیبایی بالایی به این تیوپ بادی می بخشد. کف این محصول نیز از نوع بادشو انتخاب شده تا محل نشستن فرزند شما نرمی مناسبی داشته و همچنین با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق کودک در زمان استفاده جلوگیری کند. نیمی از کف این محصول نیز از نوع شفاف طراحی شده تا کودک بتواند به تماشای آب بپردازد. بر روی بدنه این تیوپ بادی کودک دو عدد دریچه باد اختصاصی تعبیه شده تا از این طریق و با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی بتوانید این محصول را در کمتر از 5 دقیقه برای استفاده کودک راه اندازی کنید. در بخش ابتدایی این محصول یک قلاب پلاستیکی تعبیه شده تا بند نجات محصول را به آن متصل کرده تا بتوانید این تیوپ بادی را به لبه های استخر متصل کنید.


کیفیت و طول عمر بالا تیوپ بادی

تیوپ های بادی برای شناور باقی نگه داشتن کودک بر روی سطح آب تولید شده به همین دلیل نیاز به جنس بدنه ای داشته که بتواند ایمنی و سلامت خود را مهیا سازد. به همین دلیل بوده که توجه به جنس بدنه و کیفیت آن که موجب افزایش چشمگیر طول عمر محصول شده در زمان خرید از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در همین راستا بیان می کنیم که بدنه اصلی تیوپ بادی کودک با نقاشی دخترانه از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طراحی شده که طول عمر بالایی داشته و کاملا مقاوم می باشد. کف محصول نیز که با سطح آب در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل کرده از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه بوده که شما می توانید این محصول را در فضاهای باز و سرپوشیده برای استفاده فرزند خود راه اندازی کنید. زیرا دماهای مختلف آب و سایر  تغییرات شرایط جوی آب و هوایی موجب بروز آسیب در بدنه این تیوپ بادی کودک نخواهد شد.


سایز و تحمل وزن بدنه تیوپ بادی

تیوپ بادی کودک با نقاشی دخترانه یک محصول مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 61 سانتی متر و عرض آن معادل با 91 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این محصول نیز در قسمت دیواره های بادی آن تنها 20 سانتی متر بوده تا در زمان وارد شدن وزن بالا از غرق شدن کودک در داخل آب اجتناب شود. وزن بدنه این محصول نیز تنها 350 گرم بوده که موجب می شود با در نظر گرفتن جنس بدنه مرغوبی که داشته بتوانید آن را در زمان سفر نیز به همراه ببرید. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نداشته و این تیوپ بادی می تواند تا میزان 30 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند.


خرید تیوپ بادی کودک

برای خرید تیوپ بادی کودک با نقاشی دخترانه می توانید به فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی مراجعه کرده و یا به صورت حضوری به نمایندگی مرکزی محصولات بادی مراجعه کرده تا این محصول اصل را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

طول
61 سانتی متر
عرض
91 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
30 کیلوگرم
وزن
350 گرم
سایر ویژگی ها
دارای جای پای مخصوص
مناسب سنین 3 تا 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...