تیوپ بادی کودک به شکل هواپیما

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 157 سانتی متر
  • عرض: 132 سانتی متر
  • وزن: 3.5 کیلوگرم
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برای اینکه بتوانید کودکانتان را راحت به آبتنی ببرید و با خیال آسوده آنها را به استخر ببرید می توانید از یک تیوپ بادی استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید کودکانتان را راحت به آبتنی ببرید و با خیال آسوده آنها را به استخر ببرید می توانید از یک تیوپ بادی استفاده کنید . این تیوپ بادی علاوه بر اینکه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد باید از ظاهری زیبا و کودک پسند بهره برده باشد تا کودک را به استفاده از آن تشویق نماید . یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها بین کودکان هواپیما بوده که حس پرواز کردن رابه آنها می دهد . این تیوپ نیز با بهره گیری از این طراحی علاقه مندان خاص خود را جذب نموده و جزو بهترین ها می باشد . جنس بدنه تیوپ از PVC بوده تا در شرایط جوی مختلف و دماهای متفاوت آب دوام لازم را داشته باشد . آستانه تحمل این محصولبسیار بالا بوده و حتی افراد بزرگسال نیز می توانند از این تیوپ استفاده نمایند و به تفریح و سرگرمی مشغول شوند . این تیوپ بادی زیبا و مقاوم را شرکت بزرگ و متخصص اینتکس طراحی کرده که همین امر حاکی از خیلی موضوعات از جمله کیفیت می باشد که برای سفارش آن می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه فرمایید .

طول
157 سانتی متر
عرض
132 سانتی متر
وزن
3.5 کیلوگرم
ارتفاع
25 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...