جامپینگ بادی کودکان مدل خانگی

کد bestway 14255

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جامپینگ بادی کودکان مدل خانگی بست وی بهترین نوع تجهیزات تفریحی و ورزشی برای کودکان 3 الی 6 سال با برخورداری از جنس بدنه مرغوب و مقاوم و دارای طراحی بدنه کاملا زیبا خریداری از نمایندگی انحصاری محصولات بادی در تهران و یا شهرستان ها

جامپینگ بادی کودک زرد بست وی یکی دیگر از زیباترین محصولات ورزشی تولید شده توسط این کارخانه بزرگ برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده و با قیمت مناسب و کیفیت بسیار زیادی روانه بازار شده است. این تشک جامپینگ دارای طراحی بدنه مربع شکل بوده که ابعادی نسبتا بزرگ دارد. پس کودکان می توانند به صورت دو نفره نیز برای بازی از این محصول استفاده کنند. این تشک جامپینگ با توجه به روحیات کودکان 3 الی 6 سال طراحی شده به همین دلیل می تواند تا 54 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کرده و دچار اسیب نشود. در اطراف این محصول حفاظ استانداری از دو جنس تور و پلی استر تعبیه شده است. این حفاظ ایمنی کودک را در زمان بازی با ایجاد مانع و جلوگیری از پرتاب شدن آن ها به فضای خارجی حفظ خواهد کرد. رویه اصلی تشک جامپینگ داری خطوطی موازی و ساختاری مواج بوده که به محصول قابیلت ضدتعریق بودن می بخشد. وزن بدنه این محصول تنها 10 کیلوگرم بوده و در کمترین زمان ممکن با استفاده از یک پمپ باد مخصوص اینتکس راه اندازی می شود. پس همراه داشت آن در زمان سفر مشکلی ایجاد نخواهد کرد. بدنه این تشک جامپینگ از بهترین نوع پی وی سی طراحی و تولید شده است. این جنس بدنه کاملا مقاوم و نرم بوده و در اثر قرار گرفتن در معرض وزن و فشار بالا دچار اسیب نمی شود. این نوع جنس بدنه موجب شده تا شما بتوانید با اسودگی خاطر از این تشک جامپینگ بادی کودک در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید. برای خرید تشک جامپینگ بادی اصل و با تخفیف ویژه توصیه می کنیم به فروشگاه رسمی محصولات بادی مراجعه نمایید.

نوع خانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 جنس رویهPVC طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 10 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

جامپینگ بادی کودکان مدل خانگی

جامپینگ بادی کودکان مدل خانگی با ترکیب رنگ های شاد و جذاب می تواند شادی را برای تمامی کودکان رقم بزند. محصول مورد نظر دارای طراحی بدنه به صورت فانتزی است و آیتم های لازم جهت جذابیت بیش تر را رعایت کرده است تا در مجموع محصولی بی نقص و راحت را پدید بی آورد. جامپینگ بادی برای انواع بازی های مهیج کودکان طراحی شده است و برای بالا و پایین پریدن آن ها در محیطی امن فضای مناسبی را ایجاد نموده است. این فضا دارای بخش های مختلف می باشد که هر کدام به نوبه خود یک مزیتی را ایجاد کرده است تا والدین در خرید این محصول درنگ نکنند و باخیالی آسوده آن را خریداری کنند و لحظاتی جذاب را برای فرزندان فراهم کنند. در مورد جامپینگ بادی کودک یک سری دسته بندی ها وجود دارد که در زیر آمده است . عبارتند از:


شگفتی در طراحی

محصولات بادی اغلب دارای ضخامت بالا می باشند علت این موضوع نیز این می باشد که برای تمامی ضربه ها و فشار های وارده ایمن باشد و بتوان راحتی کامل را در هنگام قرار گرفتن داخل محصول حس کرد. محصول مورد نظر کفی بادی دو لایه نیز دارد که در حالت آماده استفاده از برخورد کودک به زمین جلوگیری می کند و با عث می شود تا سطح سفت زمین حس نشود. در این خصوص علت دیگری نیز وجود دارد و آن هم جنس بدنه است. این جنس بدنه از تمامی برخورد ها جلوگیری کرده و مانند ضربه گیر عمل می کند و از ایجاد درد و صدمه به کودکان جلوگیری می کند. در زمان استفاده شما می توانید این محصول را در محیط های مختلف از جمله محیط های سر باز بیرون نیز قرار دهید و برای کودکان فضایی هیجان انگیز را ایجاد کنید. کف این محصول با داشتن ضخامت گفته شده دارای خاصیت فنر مانند نیز است و باعث افزایش جامپینگ کودکان می شود و می تواند این بازی مهیج را برای آن ها در محیطی رنگارنگ ایجاد کند.


دیواره ای محکم و مقاوم

در اطراف این محصول دیواره های نرم و منعطفی وجود دارد که با برخورد نیز مجدد به حالت اولیه برمی گردد. این دیواره ها در ارتفاع 135 سانتی متری می تواند جزو محصولات محکم به حساب بی آید که علاوه بر این استحکام از خروج کودک در هنگام بازی و به طور ناگهانی جلوگیری کند. در محصولات مشابه این دیواره ممکن است به صورت توری باشد و کیفیت لازم را نداشته باشد اما در این جامپینگ بادی تمامی دیواره ها از جنس پی وی سی بوده و دارای پنجره می باشند و از طریق این بخش ها می توان از محیط بیرون نیز استفاده کرد. دیواره مورد نظر مانند حصاری این محیط بازی را احاطه کرده و ایمنی لازم را برای کودکان در هنگام بازی فراهم می کند.


نحوه تمیز کردن محصول

این محصول را می توان در زمانی که دچار گرد و غبار و سایر مواد آلوده شد به روشی آسان تمیز کرد. دقت داشته باشید که نباید در زمان تمیز کاری آب را به طور مستقیم بر روی محصول ریخت و همچنین مواد شویینده را نباید با بدنه برخورد داد این عوامل باعث کاهش طول عمر محصول شده و ممکن است سبب آسیب جدی شود به همین علت باید از این گونه اقدامات جلوگیری کرد و محصولی با دوام برای استفاده طولانی داشت. نحوه تمیز کردن و غبار روبی این محصول به این صورت است که فقط کافی است با یک دستمال نم دار سطح محصول را از غبار پاک کنید و به این راحتی جامپینگ بادی خود را تمیز و پاک نمود. فقط لازم به ذکر مجدد است که بر روی این دستمال نیز از هیچ گونه مواد شویینده استفاده نکنید تا بدنه را دچار آسیب نکنید.


روش خرید

برای خریداری جامپینگ بادی کودکان مدل خانگی به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید و از این طریق محصول را به روش آسان تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...