جلیقه بادی نجات کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: نجات غریق
  • جنس بدنه: PVC طرح چرم
  • تعداد محفظه باد: 2
  • سنین مورد استفاده: 3 تا 6 سال
1,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه بادی کودک در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، شرکت معتبر اینتکس با قیمت بسیار مناسب و ارزان و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

جلیقه نجات یک وسیله بسیار پرکاربرد برای افراد آماتور در شنا کردن می باشد که آنها می توانند با استفاده از این جلیقه خود را روی آب شناور قرار دهند . این جلیقه بادی محصول شرکت بست وی می باشد . جلیقه نجات دارای طول 51 سانتی متر و عرض 46 سانتی متر ساخته شده که برای کودکان مناسب می باشد . کودکان با استفاده از این جلیقه می توانند براحتی به شنا کردن بپردازند و آموزش های لازم را در این زمینه فرا بگیرند تا شناگری ماهر شوند . جنس بدنه جلیقه از PVC ساخته شده که در برابر آب بسیار مقاوم بوده و البته باید توجه داشته باشین برای دوام بیشتر محصول آن را از تماس با اشیاء تیز در امان نگهداری کنید . این نوع جلیقه دارای دو قفل پلاستیکی می باشد که به صورت کامل روی بدن سوار می شود . برچسب تعمیرات اینتکس  نیز برای استفاده در هنگام سوراخ شدگی و ترکیدگی جلیقه در اختیارتان قرار داده شده است .

نوع
نجات غریق
جنس بدنه
PVC طرح چرم
تعداد محفظه باد
2
سنین مورد استفاده
3 تا 6 سال
ابعاد
51×46 سانتی متر
سایز بندی
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای دو قفل پلاستیکی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طول
51 سانتی متر
عرض
46 سانتی متر
تحمل وزن
20 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...