جلیقه شنا استریج

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • رنگ: مشکی
  • شرکت سازنده: یاماها
  • نوع: زیپی، گیره ای
3,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا استریج از سری محصولات شرکت یاماها می باشد که از ویژگی های منحصربه فردی بهره می برد ، این جلیثه شنا در زنگ مشکلی تولید و به بازار عرض

جلیقه شنا استریج از سری محصولات شرکت یاماها می باشد که از ویژگی های منحصربه فردی بهره می برد ، این جلیقه شنا در زنگ مشکلی تولید و به بازار عرضه شده است،‌ زیبا این جلیقه بسیار قابل توجه است و طراحی متفاوتی نسبت به سایر جلیقه های تولید شده دارد، برای امنیت بیشتر این محصول از نوعی زیپ یه همراه دوگیره اضافه استفاده می شود، بخش های از این جلیقه در قسمت جلوی محصول برای زیبایی بیشتر از رنگ خاکستری بهره میگیرد و باعث جلب توجه خریداران شده است، جنس جلیقه شنا استریج از نئوپرن ضد ضربه می باشدو قدرت جذب بسیار بالایی دارد، این جلیقه نجات به دلیل نوع ساخت و استرج بودن از ضاهری بسیار زیبا برخوردار است و خریدار در هنگام به تن کردن آن احساس خستگی نخواهد کرد و از خرید نهایت لذت را می برد. شرکت اینتکس برای رضایت بیشتر مشتری یک مهلت تست 48 ساعته بر روی محصولات قرار اده که شما از سالم بودن محصول خود اطمینان حاصل فرمایید . 

رنگ
مشکی
شرکت سازنده
یاماها
نوع
زیپی، گیره ای

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...