جلیقه شنا بادی دخترانه بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: نجات غریق
  • جنس بدنه: وینیل
  • سنین مورد استفاده: 1 تا 6 سال
  • وزن: 172 گرم
1,290,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی دخترانه بست وی محصولی استاندارد و باکیفیت و زیبا قابل خرید از فروشگاه انلاین اینتکس سنتر نمایندگی رسمی فروش محصولات بادی در ایران

جلیقه شنا بادی دخترانه بست وی یکی از متفاوت ترین نمونه های تولید شده در میان جلیقه های شنا بادی بوده که با توجه به ارگونومی ساخت ویژه خود توانسته در میان دختران به محبوبیت دست یابد. این محصول بر خلاف سایر محصولات مشابه دارای ظاهری همانند یک بلوز زیبا دخترانه طراحی شده که در بخش پشت یک زیپ پلاستیکی برای استفاده از محصول دارد. این کالای خاص دارای سایز بندی بوده که سایز یک ان برای کودکان 1 الی 3 سال و سایز دو ان برای کودکان 3 الی 6 شش سال مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه محصول از نوع وینیل انتخاب شده تا علاوه بر افزایش طول عمر محصول شما بتوانید در فضای باز نیز از این جلیقه شنا استفاده نمایید. زیرا این جنس در برابر شرایط جوی مختلف و تابش مستقیم نور خورشید کاملا مقاوم است. این محصول دارای یک دریچه باد بوده که با استفاده از یکی پمپ باد دستی استانداردو این دریچه می توانید محصول را در کمتر از سه دقیقه راه اندازی نمایید. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

نوع
نجات غریق
جنس بدنه
وینیل
سنین مورد استفاده
1 تا 6 سال
وزن
172 گرم
سایز بندی
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای زسپ پلاستیکی
مناسب استفاده در تمام آب ها
وزن قابل تحمل
20 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...