جلیقه شنا بادی کودک طرح کیتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: نجات غریق ، تفریحی
  • طول: 51 سانتی متر
  • عرض: 46 سانتی متر
  • سنین مورد استفاده: 3 تا 6 سال
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی دخترانه بست وی محصولی استاندارد و باکیفیت و زیبا قابل خرید از فروشگاه انلاین اینتکس سنتر نمایندگی رسمی فروش محصولات بادی در ایران

جلیقه شنا بادی کودک طرح کیتی یک محصول زیبا و منحصر به فرد برای کودکان بوده که توسط شرکت اینتکس طراحی و قابل استفاده در اب های ارام و استخر ها می باشد. از این محصول می توانید برای اموزش شنا کودکان با اسودگی خاطر استفاده نمایید. بدنه ای این محصول کاملا صورتی رنگ بوده که بر روی ان تصاویری از عروسک محبوب کیتی به چشم می خورد. به همین دلیل این محصول در میان دختران به محبوبیت بالایی دست یافته است. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده شده که در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم می باشد. ارگونومی ساخت این محصول قابل استفاده برای تمامی کودکان 3 الی 6 سال بوده و ایمنی ان ها حفظ خواهد کرد. بر روی بدنه این محصول دو عدد قفل پلاستیکی تعبیه شده تا با استفاده از ان ها سایز محصول را با بدن فرزند خود تنظیم نمایید. این محصول با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. به همین دلیل یک گزینه مناسب برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. این محصول را می توانید با قیمت و کیفتی مناسب از نمایندگی مرکزی اینتکس خریداری نمایید.

نوع
نجات غریق ، تفریحی
طول
51 سانتی متر
عرض
46 سانتی متر
سنین مورد استفاده
3 تا 6 سال
وزن
300 گرم
سایز بندی
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
جنس بدنه
PVC طرح چرم
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای یک قفل پلاستیکی
دارای بدنه از جنس pvc
دارای برچسب تعمیرات
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...