جلیقه شنا کودک طرحدار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 41 سانتی متر
  • عرض: 30 سانتی متر
  • سنین مورد استفاده: 3 الی 5 سال
  • سایر ویژگی ها: دارای دو قفل پلاستیکی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری جلیقه شنا کودک طرحدار اینتکس با بهترین کیفیت ساخت و مناسب برای کودک با سه محفظه باد شونده از فروشگاه اینترنتی اینتکس

جلیقه شنا کودک طرحدار اینتکس از نمونه جلیقه های شنا یا نجات می باشد که در ابعاد کوچکی طراحی شده و مناسب برای رده سنی 3 الی 5 سال می باشد ، این جلیقه شنا دارای دو قفل پلاستیکی مقاوم دارند که به صورت چفتی به یکدیگر متصل می شوند ، بند این جلیقه شنا بادی قابل تنظیم بوده و می توانید جلیقه شنا بادی کودک را به نسبت ابعاد کودک خود تغییر دهید . این محصول به رنگ زرد بوده که بر روی بدنه آن طرح های زیبایی کشیده شده است و محصول را کاملا زیبا کرده است . در کنار این پکیج پمپ باد وجود ندارد چرا که محفظه های باد شونده این محصول بادی کوچک است و می توان به سرعت آن را حتی با دهان پر کرد . اما در کنار محصول برچسب های تعمیراتی قرار گرفته اند که در صورت سوراخ شدن جلیقه می توانید محصول خود را ترمیم کنید . این محصول از لایه های وینیل ساخته شده به همین دلیل نیز در برابر رطوبت بسیار مقاوم است ، این جنس از مواد غیر شیمیایی تولید شده به همین دلیل نیز هیچگونه حساسیت های پوستی را ایجاد نمی کند . لایه های استفاده شده در ساخت این محصول ضخامتی 0.25 میلی متری دارند . نوع طراحی این جلیقه بادی به صورت سه محفظه ای باشد ، این نوع طراحی باعث می شود تا ایمنی جلیقه شنا بالا تر برود چرا که در صورت سوراخ شدن یکی از محفظه ها دیگر محفظه های بادی که سالم هستند مانع از غرق شدن کودک می شوند . شما عزیزان می توانید جلیقه شنا کودک طرحدار اینتکس را با قیمت بسیار عالی و مناسب از فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید .

طول
41 سانتی متر
عرض
30 سانتی متر
سنین مورد استفاده
3 الی 5 سال
سایر ویژگی ها
دارای دو قفل پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...