جلیقه شنا کودک طرح میکی موس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: نجات غریق ، تفریحی
  • طول: 51 سانتی متر
  • عرض: 46 سانتی متر
  • جنس بدنه: پی وی سی طرح چرم
1,010,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا کودک طرح میکی موس در شرکت اینتکس تهران ، نمایندگی فروش محصولات بادی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

جلیقه شنا کودک طرح میکی موس یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای کودکان طراحی و قابل استفاده در استخر های خانگی و عمومی می باشد . این محصول با توجه به کارایی که دارد می تواند گزینه بسیار مناسب برای یادگیری شنا برای فرزند شما باشد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد در بین کودکان بسیار محبوب می باشد از همین رو این کالا در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس تهران قرار گرفه است . بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است از جنس pvc طرح چرم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد . این کالا دارای ابعاد بسیار مناسب می باشد که قابل استفاده برای کودکان 2 تا 6 سال می باشد . برای امنیت بیشتر این کالا دو قفل پلاستیکی برای آن تعبیه شده است که قابل تنظیم می باشد . این محصول را شما می توانید به راحتی با یک پمپ باد دستی کوچک در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . برای اطمینان شما از سالم بودن کالا خود شرکت اینتکس مهلت تست 48 ساعته بروی محصولات خود قرار داده است تا شما عزیزان یک خرید مطمئن و لذت بخش را تجربه نمایید . در بسته بندی این کالا یک برچسب تعمیرات وجود دارد که به شما کمک می کند که در صورت آسیب دیدن بدنه آن را به راحتی ترمیم کرده و از آن استفاده نمایید . جلیقه نجات کودک با توجه به طراحی زیبایی که دارد می تواند یک هدیه بسیار جذاب برای کودک شما باشد . این محصول را شما می توانید با قیمت بسیار مناسب و ارزان از نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران خریداری نمایید .

نوع
نجات غریق ، تفریحی
طول
51 سانتی متر
عرض
46 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی طرح چرم
تعداد محفظه باد
46 سانتی متر
سنین مورد استفاده
3 تا 6 سال
وزن
300 گرم
سایز بندی
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
مناسب برای استخر
دارای کیفیت بالا
دارای یک قفل پلاستیکی
دارای بدنه از جنس pvc
دارای برچسب تعمیرات
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...