حلقه شنا بادی طرح عروسکی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 62 سانتی متر
  • عرض: 57 سانتی متر
  • وزن: 300 گرم
  • شرکت سازنده: اینتکس
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح عروسکی اینتکس از جدید ترین و محبوب ترین لوازم های بادی شنا برای کودکان است که می توانید آن را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتک

حلقه شنا بادی طرح عروسکی اینتکس از سری حلقه های بادی مناسب برای سنین کودکان می باشد که با طراحی عروسکی که شامل تصاویر و اشکال زیبای حیوانات می باشد طراحی و تولید شده است ، تولید کننده این مدل از حلقه های شنای بادی که تصویر آن ها را نیز مشاهده می کنید شرکت بزرگ اینتکس می باشد ، اینتکس سعی کرده تا با طراحی های جدید تر حلقه های بازی را برای تفریحات آبی کودکان به صورت ایمن تر فراهم کند ، کودکان می توانند با قرار گیری در وسط این حلقه ایمنی خود را در هنگام استفاده از آب های عمیق تر ، حتی در استخر ها نیز تجربه کنند ، شناور ماندن بر روی آب حس لذت بخشی را به تمامی سنین به خصوص کودکان می دهد که می توانند با استفاده از این نوع لوازم شنا از آن لذت ببرند . این حلقه ها از جنس بسیار مقاوم و با کیفیت وینیل ساخته شده اند و در برابر آب و مجاورت با آن هیچگونه آسیبی ندید، پوسیده و حتی ضعیف نمی شوند ، همچنین از آن جا که از مواد غیر شیمیایی و سمی ساخته شده است به هیچ وجه برای پوست کودکان ضرری نداشته و حساسیت ایجاد نمیکند . رده سنی که برای استفاده از این محصولات در نظر گرفته شده است 3 الی 6 سال می باشد ، برای راه اندازی سریع محصول می توانید از پمپ های باد دستی و حتی با دهان آن را در کمترین زمان باد کنید . در صورت آسیب دیدن شما می توانید حلقه شنای خود را با استفاده از برچسب تعمیرات ( که در صورت نداشتن می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهیه کنید ) به بهترین شکل ترمیم کنید .

طول
62 سانتی متر
عرض
57 سانتی متر
وزن
300 گرم
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
طراحی عروسکی
ایمنی بالا
مناسب سنین 3 - 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...