حلقه شنا بادی کودک و بزرگسال سایه بان دار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 117 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 35 سانتی متر
  • وزن: 900 گرم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری حلقه شنا بادی کودک و بزرگسال سایه بان دار اینتکس با کیفیت ساخت بسیار بالا و قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس به همراه برچسب

حلقه شنا بادی کودک و بزرگسال سایه بان دار اینتکس از نمونه حلقه های شنای بادی بسیار زیبا و دوست داشتنی شرکت بزرگ اینتکس است که برای تمامی سنین طراحی شده ، این محصول ابعاد بزرگی داشته و هر فردی که بالای 6 سال سن داشته باشد می تواند از محصول استفاده کند ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این حلقه شنا بادی دارای یک درختچه بادی بر روی خود است که با باد کردن حلقه آن نیز باد می شود ، این درختچه حکم سایه بان را دارد تا در هنگام استفاده از حلقه شنا بادی در استخر های رو باز و ... از نور افتاب در امان بمانید . وزن بسته بندی این محصول 900 گرم است و به همین دلیل به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . جنس استفاده شده در ساخت حلقه شنا بادی کودک و بزرگسال سایه بان دار اینتکس از pvc ضخیم با ضخامت 0.25 میلی متر می باشد به همین علت نیز استحکام محصول در برابر ضربه و فشار بالا می باشد . رطوبت نیز نمی تواند بر روی پی وی سی تاثیر گذار باشد چرا که این جنس کاملا ضد آب است . شما عزیزان می توانید این محصول بسیار زیبا و پر طرفدار را به همراه برچسب تعمرات به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

طول
117 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
ارتفاع
35 سانتی متر
وزن
900 گرم
جنس بدنه
پی وی سی ضخیم
سایر ویژگی ها
دارای درخت بادی زیبا
طراحی مناسب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...