حلقه شنا کودک بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 69 سانتی متر
  • عرض: 61 سانتی متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
1,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا کودک بست وی در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، نمایندگی فروش محصولات بادی intex و bestway با قیمت ارزان و ارسال رایگان به تمام نقاط ایران

حلقه شنا کودک بست وی از سری محصولات بادی فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد در بین کودکان بسیار محبوب می باشد . ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار مناسب و قابل استفاده برای کودکان 3-6 سال می باشد . بدنه این محصول از جنس پی وسی طرح چرم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد به همین جهت این کالا قابل استفاده بروی آب های آرام مانند استخر های خانگی می باشد . در قسمت های داخلی این محصول یک پمپاژ آب وجود دارد که آب را به قسمت بالایی شناور هدایت می کند که می تواند برای کودک شما بسیار جذاب باشد . در قسمت میانی این محصول دو دریچه وجود دارد که کودک شما می تواند پای خود را درون آن قرار دهد تا از خطر واژگونی به داخل آب در آمان باشد . از مهمترین ویژگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد تحمل وزن بالا آن می باشد که نشان از کیفیت بالا آن دارد . این محصول دارای بسته بندی بسیار کوچک و زیبا می باشد که می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای دادن هدیه به کودک شما باشد . حلقه شنا کودک طرح فیل بست وی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از اسلم بودن کالا خود اطمینان داشته باشید . برای خرید حلقه شنا کودک طرح فیل با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 




نوع
تفریحی
طول
69 سانتی متر
عرض
61 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
وزن
0.38 گرم
تحمل وزن
30 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای دو رنگ مختلف
دارای تحمل وزن بالا
دارای کیفیت بالا
دارای مقاومت بالا در برابر فشار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...