خرید حضوری تشک بادی

تشک بادی یکی از کاربردی ترین محصولات بادی که در بسیاری از مسافرت ها ، کمپینگ ها و محیط های خانگی برای استراحت مورد استفاده قرار می گیرد . این محصولات مزیت های بسیاری دارند و به همین خاطر به خوبی مورد توجه افراد قرار گرفته اند و در این راه توانسته اند فروش های قابل توجه ای را به خود اختصاص دهند . تشک های بادی دارای قیمت های بسیار ارزان ترین به نسبت تشک های سنتی می باشند به همین خاطر بسیار مقرون به صرفه تر هستند . علاوه بر آن یک تشک بادی دارای ابعاد بسیار کم حجمی در حالت خالی از باد می باشد به همین خاطر می توانید آن را به راحتی به همراه خود داشته باشید و در مسافرت ها از آن استفاده کنید . حتی علاوه بر حجم کم ، وزن این محصولات نیز بسیار سبک می باشد و در این راه جا به جایی آن ها نیز بدون دردسر و به راحتی صورت می گیرد . اما علاوه بر امکان فروش اینترنتی این محصولات ، نمایندگی اینتکس تهران امکان خرید حضوری تشک بادی را فراهم آورده است که دغدغه بسیاری از افراد بوده و حال به راحتی می توانند به شعب حضوری فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کرده و انتخابی با بررسی حضوری محصولات داشته باشند . آدرس شعب حضوری فروشگاه محصولات بادی اینتکس تهران به مشخصات زیر می باشد :

آدرس  : تهران – بالاتر از فلکه صادقیه – ابتدای جلال آل احمد – پلاک 188 واحد 1

استان مازندران – نور – رویان – روبروی پمپ بنزین شهردای – فروشگاه اینتکس

شماره تماس نمایندگی فروش بین بگ : 021-44384080 و 021-44384090

باید بگوییم که ما مدل های متنوعی از تشک های بادی را در این دسته بندی می توانیم ببنیم که هر کدام از آن ها برای کابردهای خاصی استفاده می شوند . یکی از پر کاربردترین تشک های بادی را می توان تشک های بادی ساده دانست ، این محصولات دارای ساختارهای استانداردی می باشند که مورد استفاده عموم قرار می گیرند و در هنگام استفاده بدن در حالت استاندارد قرار می گیرد و خوابی راحت را خواهید داشت . تشک های بادی به طور کلی در دو ظرفیت یک نفره و دو نفره تولید می شوند که هر کدام از آن ها قابلیت های تحمل وزن متفاوتی را به خود اختصاص می دهند . اگر بخواهیم اشاره ای به تحمل وزن این محصولات داشته باشیم باید بگوییم که حداکثر قابلیت تحمل وزن در مدل های مختلف تشک بادی یک نفره بین 90 تا 110 کیلو گرم می باشد و در مدل هایی با ظرفیت دو نفره این تحمل وزن به 180 تا 200 کیلو گرم می رسد که مطابق با استاندارد های جهانی ساخته شده است و مناسب برای استفاده دو نفره بزرگسال می باشد .

اما نمونه دیگر محبوب تشک های بادی را می توان تشک بادی طبی دانست ؛ این تشک های بادی دارای پل های الیاف دار در بخش های داخلی خود می باشند که باعث می شود در اثر فشار حاصل از استفاده ، تشک حالت استاندارد خود را حفظ کند و در واقع با توجه به ساختارهای درونی و استانداردهایی که دارند بهترین آرگونومی را برای بدن افراد ایجاد می کنند . این محصولات بهترین انتخاب برای سالمندان می باشند زیرا به صورت کاملا طبی ساخته شده اند و می توانند خوابی راحت را به این افراد هدیه دهند . توجه داشته باشید که شکل ظاهری این نمونه از تشک های بادی با تشک های بادی ساده تفاوتی ندارد و این ساختار طبی و تفاوت را می توان از طریق پل های داخلی این محصولات دید که بر طبق استانداردهای برندهای سازنده این محصولات ساخته شده اند .

اما اگر قصد سفر با ماشین شخصی خود را دارید باید بگوییم که برندهای سازنده محصولات بادی برای شما نیز فکر خوبی کرده اند و با تولید محصولاتی به نام تشک بادی داخل ماشین توانسته اند درون ماشین شما نیز ساختاری همانند تخت خواب خانه را فراهم آورند . این محصولات یعنی تشک بادی داخل ماشین ، نمونه از تشک ها می باشد که با ساختار داخلی ماشین های سواری به خوبی ارتباط برقرار کرده و محیط صندلی عقب ماشین را به صورت تخت در می آورند تا بتوانید بر روی آن به راحتی بخوابید . این محصولات علاوه بر تشک رویه ای که دارند دارای دو ستون بادی در بخش زیرین خود می باشند . این ستون های بادی در فاصله میانی صندلی عقب و جلوی ماشین قرار می گیرند و فضای خالی پشت ماشین را پر می کنند ، سپس تشک بادی اصلی بر روی کل محیط عقب ماشین قرار می گیرد و تخت خوابی راحت برای استراحت درون ماشین سواری شما ایجاد می شود که در مسافرت ها بسیار کمک کننده است .

باید بگوییم که تشک های بادی داخل ماشین دارای بخش های مجزا از هم می باشند به همین خاطر علاوه بر استفاده از این محصولات درون ماشین ، می توانید به راحتی از تشک بادی رویه بدون دخالت ستون های بادی ، به صورت مجزا و یا درون چادر مسافرتی و کمپینگ خود استفاده کنید . اما برای راه اندازی تشک های بادی باید از چه پمپ بادی استفاده کنیم ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که محصولات بادی دارای دریچه های فوق العاده ای می باشند که سرعت راه اندازی را بسیار بالا می برد . این دریچه ها قابلیت اتصال به پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و به همین خاطر می توانید از انواع پمپ های باد استفاده کنید . توجه داشته باشید که اگر قصد سفر را دارید باید بدانید دسترسی به برق شهری طبق تجربه ما سخت می باشد و بهتر است برای تشک های بادی داخل ماشین از پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین استفاده کنید .

اما سوال بعدی که می خواهیم به آن جواب دهیم در خصوص قیمت تشک های بادی می باشد . در این رابطه باید بگوییم که تشک های بادی به دلیل اختلافی که در متریال ساخت گاها دارند و یا ظرفیت استفاده و همچنین لوازم جانبی که به همراه خود دارند ، دارای قیمت های مختلفی می باشند که در این مقاله نمی توان یک قیمت را به صورت دقیق اعلام کرد . به صورت حدودیمی توان قیمت تشک های بادی را از 300.000 تومان در ارزان ترین مدل ها تا 1.500.000 تومان در بزرگ ترین ابعاد و بهترین کیفیت ها اعلام کرد که بسته به شرایط مختلف ممکن است این قیمت های تغییراتی را شامل شود .

نمایندگی اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران اقدام به عرضه جدیدترین مدل های تشک بادی از برترین برندهای تولیدکننده محصولات بادی کرده است که طیف گسترده ای از محصولات را در اختیار شما قرار می دهد . این محموعه با عرضه مستقیم محصولات در ایران و حذف واسطه ها به خوبی توانسته است ارزان ترین قیمت ها را به خریداران خود پیشنهاد دهد و علاوه بر آن می توان از مزیت های این فروشگاه به تنوع گسترده محصولات و خدمات پس از فروش اشاره داشت که خریدی مطمئن را برای شما فراهم می آورد . شما عزیزان برای مشاهده جدیدترین مدل های تشک بادی در انواع مختلف می توانید به دسته بندی تشک بادی و همچنین دسته بندی تشک بادی داخل ماشین از طریق منو دسترسی داشته باشید .