عنوان مقاله : راهنمای خرید تشک بادی کمپینگ

تشک بادی کمپینگ یکی از تجهیزات مورد نیاز برای علاقه‌مندان به کمپینگ و فعالیت‌های خارج از خانه است. این تشک‌ها که قابلیت راه اندازی سریع را دارند و به سرعت قابل باد کردن هستند . همچنین سبک بودن و راحتی در جا به جایی و استفاده باعث شده تا به یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای به همراه داشتن در مسافرت ها و کمپینگ ها برای استراحت و خواب به شمار بیایند . یکی از مزیت‌های بارز تشک بادی کمپینگ ، وزن سبک آن است. این تشک‌ها معمولاً از موادی سبک و مقاوم تهیه می‌شوند که برای حمل و نقل آسان در مسافرت‌های کمپینگ ایده‌آل هستند. ضمناً، به دلیل قابلیت باد کردن، تشک بادی کمپینگ در حالت باد شده یک سطح صاف و انعطاف پذیر فراهم می‌کند که با استفاده از آن به راحتی می توانید در مناطق ناهموار ، جهت خواب از آن استفاده کنید .

به علاوه، تشک بادی کمپینگ قابل تنظیم بوده و می‌توانید باد یا به اصطلاح فشار هوا را بر اساس صلاح دید شخصی خود تنظیم کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تشک را به صورت سفت یا نرم تنظیم کرده و به مطابقت با نیازهای خود استفاده کنید. آیا به یک تشک سفت برای حمایت بیشتر احتیاج دارید یا ترجیح می‌دهید در یک تشک نرم و راحت فرو برید؟ با تنظیم فشار هوا، می‌توانید به راحتی به این نیازها پاسخ دهید.

در ضمن، تشک بادی کمپینگ در فضای بسیار کوچکی به هنگام خالی شدن از باد قرار می گیرد و این کمجا بودن به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال استفاده شده در ساخت آن می باشد . همچنین ارتفاع کوتاه تشک های بادی کمپینگ این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید از آن در فضای داخلی چادر مسافرتی و یا چادر های کم ارتفاع کمپینگ برای استراحت استفاده کنید و محیطی نرم و دوست داشتنی در اختیار داشته باشید .

در نهایت، تشک بادی کمپینگ برای جلوگیری از رطوبت و سرما نیز مفید است. با استفاده از لایه‌ی عایق ضد آب، تشک بادی به شما کمک می‌کند تا از مرطوبیت زمین و نفوذ سرما به بدنتان جلوگیری کنید . این ویژگی مهم به ویژه در شرایط آب و هوایی نامساعد یا در فصل‌های سرد می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

بهترین برند تشک بادی کمپینگ

در بازار تشک بادی کمپینگ ، تعداد زیادی برند معتبر و محبوب وجود دارد . البته، انتخاب بهترین برند بستگی به نیازها، سلیقه شخصی و قیمت است . ما در این مقاله سعی در این داریم تا شما را با دوتا از برترین برندهای تولیدکننده تشک بادی کمپینگ آشنا کنیم که در ایران نیز محصولات خود را عرضه کرده اند و دسترسی به آن ها امکان پذیر می باشد .

تشک بادی کمپینگ اینتکس intex

اینتکس یکی از برندهای معروف در زمینه تولید تجهیزات و لوازم کمپینگ است . اینتکس در واقع یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات خانگی و فعالیت‌های فضای باز است و تشک‌های بادی کمپینگ نیز در میان محصولات متنوع آن قرار دارند. تشک بادی کمپینگ اینتکس معمولاً با مواد پلی استر و وینیل مقاوم و با کیفیت تولید می‌شود . این تشک‌ها از نظر ساختار و طراحی به منظور ارائه راحتی و پشتیبانی مناسب برای خواب در فضای باز طراحی شده‌اند . ضخامت و قابلیت تنظیم فشار هوا نیز از ویژگی‌های مهم تشک بادی کمپینگ اینتکس می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با خیالی راحت طبق عادت هایی که جهت نرم بودن و یا سفت بودن تشک تان دارید ، به استراحت بپردازید و خوابی راحت داشته باشید .

تشک بادی کمپینگ اینتکس نیز معمولاً با لایه‌هایی از جمله لایه ضد آب و لایه ضد سایش تقویت شده است. این ویژگی‌ها به تشک اجازه می‌دهند در مقابل رطوبت زمین و سایش احتمالی مقاومت کند و مانع نفوذ آب و ورود ذرات خارجی به داخل تشک شود. همچنین، تشک بادی کمپینگ اینتکس در طرح‌ها و اندازه‌های متنوعی در بازار موجود است، بنابراین می‌توانید بر اساس سلیقه و نیازی که دارید اقدام به خرید مدل یک نفره و یا دو نفره آن نمایید که در جنس های مختلف ساختاری به بازار عرضه می شوند .

تشک بادی کمپینگ بست وی Bestway

شرکت بست وی یکی دیگر از تولیدکنندگان برتر در حوزه عرضه تشک های بادی کمپینگ می باشد . این برند مدل های بسیار متنوعی از تشک بادی کمپینگ را ارائه داده است که می توانید آن ها را در ظرفیت های یک نفره و یا دو نفره در اختیار داشته باشید . این برند با تولید تشک های بادی مرغوب و البته ارزان قیمت به خوبی توانسته است جای خود را در میان بسیاری از هواداران تجهیرات کمپینگ باز کند و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند .


جنس بدنه تشک های بادی این برند از پلی استر و وینیل می باشد که در مدل های چرمی و یا جیر مورد استفاده قرار می گیرد تا تجربه لذت بخش تری به هنگام استفاده در طبیعت داشته باشید . بسیاری از مدل های تشک بادی کمپینگ بست وی به صورت خودکار دارای پمپ باد سرخود می باشند که با اتصال به برق می توانید به راحتی با زدن یک دکمه ، تشک را دو دقیقه بعد به صورت باد شده استفاده کنید . همچنین بسیاری از مدل های دیگر نیز فاقد پمپ باد سرخود هستند و برای راه اندازی آن ها می توانید از انواع پمپ باد دستی مجزا استفاده کنید . اگر قصد خرید تشک بادی کمپینگ با کیفیت و البته مقرون به صرفه را دارید ، تشک بادی بست وی می تواند یکی از بهترین پیشنهادها برای شما به شمار بیاید .

قیمت تشک بادی کمپینگ

قیمت تشک بادی کمپینگ می‌تواند متغیر باشد و بستگی به عوامل مختلفی داشته باشد ، از جمله برند ، کیفیت ساخت ، اندازه و ویژگی‌های اضافی موجود در تشک کمپینگی که انتخاب می کنید . همچنین فروشندگان و وبسایت‌های خرید آنلاین نیز می‌توانند قیمت‌های متفاوتی را ارائه کنند . به طور کلی ، تشک های بادی کمپینگ را می توان در رنج قیمتی 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان دانست که مقرون به صرفه است . البته باید بگوییم که تجهیزات جانبی همراه تشک بادی که انتخاب می کنید و یا همچنین وجود یا عدم وجود پمپ باد بر روی تشک بادی می تواند شامل تغیرات قیمتی باشد .

همچنین یکی از عواملی که باعث می شود تا قیمت خرید تشک بادی کمپینگ شما به خوبی کاهش پیدا کند و با حذف واسطه ها ، قیمت های ارزان تری را تجربه کنید ، خرید مستقیم از نمایندگی معتبر و مرکزی فروش محصولات بادی برند اینتکس و بست وی در ایران می باشد . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران به عنوان مرجعی برای عرضه انواع تشک بادی کمپینگ در تنوع گسترده شناخته می شود . شما عزیزان می توانید برای مشاهده جدیدترین محصولات این فروشگاه از طریق منوی سایت به دسته بندی تشک بادی مراجعه نمایید . همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره کافیست تا با تلفن های موجود در بخش های مختلف تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و تخصصی بهره مند شوید .