ساخت استخر ارزان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر ارزان و هزینه احداث استخر روی سطح زمین و ساخت استخر توکار ارزان در سایت آنلاین فروش استخر پیش ساخته و ساخت استخر با ضمانت معتبر در

ساخت استخر ارزان یکی از دغدغه های کسانی می باشد که در منزل ، ویلا و یا باغ خود نیاز به یک استخر با کیفیت در عین حال ارزان دارند . ساخت استخر همواره دارای مشکلات خاص خود بوده و بسیاری از استفاده کنندگان از مراحل طولانی ساخت و همچنین هزینه بالای آن گله داشته اند که به همین دلیل شرکت اینتکس تهران اقدام به تولید استخر های پیش ساخته ای نموده است که قابلیت نصب در داخل زمین و همچنین بر روی زمین را نیز داشته و می توان افزود که این استخر ها به طور کامل پرتابل می باشند . این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به سادگی این استخر را جابجا نموده و در مکان دلخواه از آن استفاده نمایید . در تولید بدنه این استخر از پی وی سی برزنتی چهار لایه استفاده شده است و استحکام بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار آب خواهد داشت . این بدنه به طور کامل در برابر نور خورشید و آب و هوای مختلف مقاوم بوده و این بدنه در طولانی مدت دچار پوسیدگی و فرسایش نخواهند شد . پایه های فلزی استفاده شده در این محصول نیز در برابر بارش باران و برخورد آب و همچنین فرسایش نیز به طور کامل مقاوم بوده و می توانید به راحتی و با خیال آسوده از این محصول استفاده نمایید . ابعاد این استخر های روی زمین نیز بسته به فضا و نیاز شما قابل تغییر خواهد بود و می توانید اندازه و ارتفاع موردنظر خود را سفارش داده و آن را تحویل بگیرید . این ارتفاع و ابعاد قابل تغییر می تواند مهم ترین نکته درباره ساخت استخر روی زمین و یا استخر توکار باشد که می تواند مناسب برای کسانی باشد که فضای مشخصی را برای استخر خود در نظر گرفته اند و قصد اختصاص فضای بیشتری را برای استخر خود ندارند . همچنین انواع پمپ تصفیه های شنی و یا فیلتری را می توانید به این استخر ها متصل نموده و از آن ها برای تصفیه آب استخر خود استفاده نمایید . به همراه این استخر های پیش ساخته نیز نردبان مخصوص نیز وجود دارد که به ورود و خروج به داخل استخر کمک بسزایی خواهد نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...