ساخت استخر ارزان کشاورزی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر ارزان کشاورزی در فروشگاه اینترنتی انتکس تهران ، شرکت اینتکس تهران با قیمت ارزان و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور و ضمانت کالا

ساخت استخر ارزان کشاورزی توسط شرکت معتبر اینتکس تهران با کادری مجرب با قیمت بسیار مناسب و ارزان . در ساخت این کالا از بهترین نوع مواد اولیه و پایه های مقاوم استفاده شده است تا این کالا بتواند تمام انتظاراتی که از یک استخر با کیفیت را داریم براورده کند . بدنه این محصول همانند دیگر محصولات مشاهب خود از جنس برزنت 5 لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و تابش نور مستقیم خورشید بهرمند می باشد از همین رو از این کالا شما می توانید در فضا باز و بسته و باغ به راحتی استفاده نمایید بدون اینکه نگران آفتاب سوختگی در قسمت های پایه و دیواره استخر باشید . برای تصفیه آب استخر ، استفاده بیشتر از آب استخر و صرفه جویی در مصرف آب یک پمپ تصفیه برای این محصول در نظر گرفته شده است . برای استحکام بیشتر این محصول پایه های آن از جنس فلز ضد زنگ تولید شده است تا در اثر وزن بالا ، فشار و ضربه صدمه ای به پایه ها وارد نشود . استخر کشاورزی دارای 5 سال ضمانت می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی راحت از این محصول سال ها استفاده نمایید . برای راه اندازی این محصول شما کافیست یک سطح صاف برای آن تعبیه کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به راحتی استخر خود را نصب کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول را شما می توانید به سادگی در داخل زمین و بروی زمین نصب نمایید . در بسته بندی این کالا یک نردبان برای ورود و خروج به داخل استخر ، یک درپوش برای جلوگیری از ورود زباله و حشرات به داخل استخر تعبیه شده است . از مهمترین ویژگی این محصول که می ت.ان به آن اشاره کرد بدنه ضد یخ این محصول می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در فصل زمستان در زمان سرما شدید نیازی به جمع کردن استخر نداشته باشید و بتوانید با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . در ساخت این استخر فرایند تولید تا نصب به بهترین شکل ممکن و با استاندارد های جهانی انجام شده است . برای سفارش استخر کشاورزی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در امر خرید یک استخر با کیفیت راهنمایی نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...