ساخت استخر خانگی کوچک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر خانگی کوچک در شرکت معتبر اینتکس تهران با قیمت بسیار مناسب و ارزان ، فروشگاه اینتکس تهران با ارسال رایگان به تمام نقاط تهران و با ضمانت

ساخت استخر خانگی کوچک به بهترین شکل ممکن با بالاترین کیفیت و بنا به فضا و ابعاد دلخواه شما . شما می توانید استخر های برزنتی را به راحتی در داخل زمین و روی زمین به راحتی در مدت زمان کوتاهی نصب کرده و از آن استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس برزنت 5 لایه می باشد که الیاف ابریشم نیز در آن به کار رفته است از همین رو این کالا بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار ناشی از دمای مختلف آب می باشد . ساختار زیبا این محصول تواسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید و در صنعت های مختلف مانند ذخیره آب و پرورش ماهی می تواند مورد استفاده قرار گیرد . برای اولین بار در ایران شرکت اینتکس تهران اقدام به ساخت استخر های برزنتی در ابعاد مختلف کرده است که توانسته است انتظاراتی که از یک استخر کامل را دارید به خوبی برآورده کرده است . اگر قصد ساخت استخر داخل زمن را دارید شما کافیست یک فضا نسبت به فضای استخری که سفارش داده اید حفر نمایید و استخر خود را داخل زمین راه اندازی کرده و از آن به عنوان استخر شخصی در منزل و ویلا خود استفاده نمایید . برای تزئین این کالا شما می توانید یک سکو و پله به کمک چوب به عنوان ورود و خروج به داخل استخر طراحی نمایید که باعث زیبایی و هم دسترسی آسان تر به داخل استخر می شود . استخر خانگی دارای 5 سال ضمانت می باشد که به شما این اطمینان را می دهد که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید و همچنین بعد از 5 سال از خدمات پس از فروش این شرکت شما می توانید بهرمند شوید . برای تصفیه آب استخر یک پمپ تصفیه آب قوی طراحی شده است که از جلبک بستن و گرفتن بوی بد آب به خوبی جلوگیری می کند که این امر برای استخر های عمومی و شخصی بسیار مهم می باشد و همچنین برای ضد عفونی آب شما می توانید مقداری قرص کلر تهیه نمایید تا از خطر بیماری های پوستی در آمان باشید . برای زیر سازی این محصول شما می توانید یک زیر اندازی فومی و یا تاتامی تهیه نمایید تا در زمان استفاده از استخر و قدم زدن داخل استخر حس خوش آیندی را تجربه نمایید . هم اکنون شما می توانید برای سفارش استخر برزنتی در ابعاد دلخواه با تلفن های فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه شما را راهنمایی نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...