ساخت استخر روی سطح زمین

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر روی سطح زمین در تنها نمایندگی فروش استخر پیش ساخته ، فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران با قیمت بسیار مناسب و ارزان با ارسال رایگان به

ساخت استخر روی سطح زمین در ابعاد مختلف با بالاترین کیفیت و ساختاری بسیار زیبا و شکیل . در ساخت این استخر از بهترین نوع مواد اولیه استفاده است تا طول عمر این محصول افزایش یابد و شما بتوانید با خیالی آسوده مدت زمان بیتشری از این استخر به عنوان پرورش ماهی ، استفاده شخصی و ذخیره آب در صنعت کشاورزی استفاده نمایید . بدنه این محصول از پنج لایه پی وی سی برزنت که الیاف ابریشم نیز در آن بکار رفته است تشکیل شده است از همین رو این کالا بسیار مقاوم در برابر ضربه و دمای مختلف آب می باشد به همین سبب شما می توانید از آب داغ نیز داخل استخر استفاده نمایید . پایه های این محصول از جنس فلز ضد زنگ می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن بالا برخودار می باشد . بای تصفیه آب استخر و صرفه جویی در مصرف آب یک پمپ تصفیه آب در نظر گرفته شده است که عمل تصفیه را به خوبی انجام داده و از بو گرفتن و جلبک بستن آب به خوبی جلوگیری می کند به همین جهت شما می توانید مدت زمان بیشتری از آب استخر استفاده نمایید . در قسمت کف محصول یک دریچه تخلیه آب در نظر گرفته شده است که به شما کمک می کند آب استخر را از آن نقطه آب استخر به راحتی تخلیه نمایید و برای آبیاری باغ و باغچه استفاده نمایید . شرکت اینتکس تهران این کالا را 5 سال ضمانت کرده است تا شما بتوانید با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . از مهمترین ویژگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد راه اندازی راحت آن می باشد که در مکان های مختلف مانند باغ و ویلا قابل راه اندازی می باشد و همچنین با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای سفارش استخر به ابعاد دلخواه با تلفن های فروشگاه اینتکس تهران تماس بگیرید تا همکاران و کارشناسان مربوطه شما را در امر خرید این کالا راهنمایی نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...