ساخت استخر کم هزینه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر کم هزینه در شرکت معتبر اینتکس تهران ، نمایندگی فروش استخر پیش ساخته با قیمت ارزان و مناسب با ارسال رایگان به تمام نقاط تهران

ساخت استخر کم هزینه یکی از دغدغه هایی می باشد که ذهن افراد را در زمان ساخت استخر با کمترین هزینه به خود مشغول کرده است . شرکت اینتکس تهران به تازگی اقدام به ساخت استخر های پیش ساخته کرده است که از کیفیت بالایی نسبت به مدل های مشابه خود برخوردار می باشد . این کالا را بنا به درخواست شما مناسب با فضایی که مد نظر دارید قابل ساخت می باشد . از مهمترین مزیت این محصول که می توان به آن اشاره کرد ضمانت 5 سال این کالا می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . بدنه ای که برای ساخت این محصول در نظر گرفته شده است از بهترین نوع برزنت می باشد که طول عمر بالا تری نسبت به مدل های دیگر دارد . پایه های این محصول از جنس فلز ضد زنگ می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد . از این محصول شما می توانید در مکان های مختلف در فضا باز و بسته به عنوان پرورش ، ذخیره آب و استفاده شخصی استفاده نمایید . این کالا را شما می توانید در داخل زمین و روی زمین به راحتی استفاده نمایید و با توجه به کابردی که این محصول دارد می تواند بهترین جایگزین برای استخر های بتنی با هزینه بالا باشد . بدنه این محصول از مقاومت بالایی در برابر فشار و دمای مختلف آب برخوردار می باشد به همی سبب شما می توانید آب گرم نیز تا 80 درجه با خیالی آسوده نمایید . در بسته بندی این محصول یک نردبان برای ورود و خروج به داخل استخر ، روکش برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل استخر و یک پمپ تصفیه آب شنی برای این محصول در نظر گرفته شده است که برای شما این شرایط را فراهم می کند که شما یک فصل نیازی به تعویض آب نخواهید داشت . این کالا را شما می توانید در ابعاد مختلف نسبت به فضایی که دارید با قیمت بسیار مناسب و ارزان از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته خریداری کرده و در صورت داشتن سوال و یا مشکل با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه شما را در امر خرید استخر پیش ساخته راهنمایی نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...