ساخت استخر کوچک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر کوچک در ابعاد مختلف با کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس ، شرکت معتبر اینتکس تهران با ضمانت کالا و ارسال رایگان به تمام نقاط

ساخت استخر کوچک یکی از دغدغه های افرادی می باشد که مشکل کمبود فضا در ویلا و حیاط را دارند از همین رو شرکت اینتکس تهران اقدام به ساخت استخر های پیش ساخته در ابعاد مختلف کرده است . این کالا با توجه به قیمت مناسبی که دارد می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای استخر های بتنی باشد . بدنه استخر های پیش ساخته از جنس برزنت چهار لایه می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و تابش مستقیم نور خورشید برخوردار می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند حیاط ، پشت بام ، فضا باز و بسته به راحتی استاده نمایید . این کالا دارای 5 سال ضمانت می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . در بسته بندی این محصول یک نردبان برای ورود به داخل استخر ، یک پمپ تصفیه برای تصفیه آب استخر ، یک روکش برای جلوگیری از ورود حشرات و برگ درختان به داخل استخر و یک زیرانداز تعبیه شده است . پایه های این محصول از جنس فلز می باشد که نسبت به مدل های مشابه خود از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد . از مهمترین ویژگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد راه اندازی راحت آن می باشد که در کمترین زمان ممکن به راحتی انجام می شود . وزن و حجمی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار ایده آل و به راحتی قابل حمل می باشد . از این محصول می توانید به عنوان پرورش ماهی ، ذخیره آب در صنعت کشاورزی و استفاده شخصی به راحتی استفاده نمایید . از دیگر مزایای این کالا که می توان به آن اشاره کرد مقاومت بالا آن در برابر ضربه و فشار می باشد که می تواند در پرورش ماهی کمک شیانی به طول عمر بالاتر این کالا می کند . برای تهیه استخر پیش ساخته شما می توانید با شما های تماس داخل سایت تماس گرفته و به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و در اسرع وقت کالا خود را در درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...