ساخت بین بگ

بین بگ ها مبل های راحتی بسیار دوست داشتنی و بسیار نرم می باشند که به واسطه این ویژگی بسیار عالی ، بسیار محبوب شده اند و با توجه به تنوع بسیار زیاد ظاهری و طراحی های فانتزی و زیبا علاقه مندان بسیار زیادی را دارند . این محصولات که با نام مبل شنی نیز شناخته می شوند ویژگی های بیشتری را دارند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد . بین بگ ها مبل های راحتی آماده ای هستند که شما می توانید آن ها را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . اینتکس تهران بزرگترین فروشگاه بین بگ در ایران است که تنوع زیادی از این محصولات را از جمله بین بگ های اورجینال خارجی و ایرانی را موجود کرده است . شما می توانید حتی بین بگ های خود را بدون اینکه خریداری کنید ، نسبت به ساخت بین بگ اقدام کرده و خودتان با توجه به طرح و رنگ خاصی که مد نظرتان است ، بین بگ های خود را بسازید . 

هدف از ارائه این مطلب نیز ساخت بین بگ ها می باشد تا بتوانید به بهترین شکل این محصولات شنی بسیار دوست داشتنی را خریداری کنید . با توجه به اینکه مواد اولیه برای ساخت بین بگ توسط فروشگاه اینتکس تهران فراهم شده است ، شما می توانید بدون دردسر و تلاش بسیار زیاد ، ساخت بین بگ خود را انجام دهید و یا در صورت دلخواه بین بگ های خود را به صورت سفارشی از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری کنید . برای اینکه بتوانید بهترین بین بگ را داشته باشید ، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به صورت کامل و جامع شما را با این محصولات آشنا کرده و نحوه ساخت آن را توضیح و مورد بررسی قرار دهیم .


بین بگ ها از یک لایه اصلی به نام رویه یا پوسته ساخته می شوند که شاید اساسی ترین بخش بین بگ ها همان رویه ها باشد . رویه ها معمولا از پارچه ساخته شده اند و ممکن است هرتولیدی بر اساس الگو هایی که دارد و یا سفارش هایی که مشتری به آن می کند ، بین بگ ها را در اشکال مختلف تولید کند . به عنوان مثال می توان انواع بین بگ ها را مشاهده کرد که دارای طراحی گرد و دایره ای شکل هستند ، و یا برخی از آن ها دارای طراحی مخروطی شکل یا همان گلابی شکل می باشند . این در حالی است که برخی دیگر از بین بگ ها ممکن است دارای تکیه گاه باشند و یا طراحی آن ها شبیه به یک مبل یا صندلی باشد . این موارد بزرگترین تفاوت های میان بین بگ ها و مبل های شنی می باشد . 

عمده ترین تفاوت ها میان بین بگ ها و مبل شنی طراحی ظاهری آن ها بوده و بیشتر مبل های شنی طراحی محدود تری نسبت به بین بگ ها دارند . به خصوص که بین بگ های خارجی در بازار موجود است . پس در مرحله اول ساخت بین بگ ها شما نیاز به رویه یا پوسته دارید که می توانید از پارچه های مختلف استفاده کنید که بیشترین درصد استفاده از پارچه ها در ساخت بین بگ ، پارچه های مخملی و پارچه های چرمی می باشد . پارچه های چرم مصنوعی به دلیل اینکه خیلی نیاز به مراقبت ندارند و از سوی دیگر بسیار شیک و زیبا هستند ، بیشتر از پارچه های چرمی اصل که نیازمند مراقبت های ویژه تری هستند ، محبوب می باشند . 

پارچه های مخملی نیز پارچه های بسیار لطیفی هستند که طول عمر بالایی را دارند و همچنین قابلیت شستشو داشته و از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند . شما می توانید رویه های بین بگ را خودتان طراحی کنید و در صورتی که خیاط هستید و یا خیاطی را سراغ دارید که می تواند رویه بین  بگ را تولید کند ، از آن بخواهید تا این طراحی را انجام دهد . ولی راه ساده تر این است که شما به آسانی رویه بین بگ خود را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید . فروشگاه اینتکس تهران علاوه بر فروش بین بگ ، خدمات پس از فروش این محصولات شنی را نیز انجام داده و همچنین بخش های مختلفی از این محصولات را برای تعویض موجود دارد که یکی از آن ها همان رویه است .

شما می توانید رویه بین بگ خود را در جنس و رنگ مورد نظرتان سفارش دهید و با مشخص کردن ابعاد بین بگ خود ، آن را پس از طراحی و تولید ، از فروشگاه اینتکس تهران تحویل بگیرید . توجه داشته باشید که پارچه هایی همچون کتان ، لی یا جین ، پارچه ترک نانو و پلی استر به صورت شرکتی بوده و عمدتا بین بگ های خارجی از این نوع پارچه ها برخوردار هستند . بنابراین شمایی که قصد ساخت بین بگ را دارید ، کمی محدود تر هستید و تنها بایستی خودتان پارچه را تامین و رویه بین بگ را طراحی کنید . شما می توانید برای اینکه کیفیت ساخت بین بگ بالاتر برود از یک آستری نیز استفاده کنید . انتخاب پارچه آستری نیز به دلخواه بوده و طراحی آن نیز مشابه رویه می باشد . 

برای پر کردن داخل بین بگ ها نیازمند محتوای شنی خواهید بود . بین بگ های آماده عمدتا از فیبر ها و یونولیت های ریز و دانه ای که حالت شنی دارند ، پر می شود ، این محتوا بهترین مواد برای پر کردن بین بگ ها خواهد بود ، زیرا بسیار نرم و فرم پذیر بوده و احساس راحتی و خوشایند را به فرد استفاده کننده خواهد داد . این محتوا بو نمی گیرد و بسیار سبک است ، به همین دلیل با استفاده از آن در ساخت بین بگ می توانید وزن بین بگ را بسیار کاهش دهید تا به سادگی بتوانید محصول را جابجا و حمل کنید . همچنین راه های دیگری برای پر کردن بین بگ وجود دارد . به عنوان مثال شما می توانید از پارچه های ریز برش داده شده برای پر کردن بین بگ استفاده کنید . 

استفاده از ابر ها ، کاموا ، پر ، پشم ، پشم شیشه و سایر مواد نرم و انعطاف پذیر در ساخت بین بگ ممکن بوده و شما می توانید از این نوع مواد نیز برای ساخت بین بگ استفاده کنید . چه بسا انعطاف پذیری بین بگ و در عین حال سبک بودن بین بگ مطرح است که می توانید با در نظر داشتن ویژگی هر یک از این محتوا ، از آن برای پر کردن بین بگ استفاده کنید . شما می توانید به سادگی محتوای یونولیتی که بهترین و پر استفاده ترین محتوا برای ساخت بین بگ است را از نمایندگی اینتکس تهران تهیه کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران با توجه به اینکه حتی بین بگ های آماده نیز پس از مدتی نیاز به شارژ کردن مجدد دارند ، محتوای شنی را برای مشتریان خود موجود کرده است تا در صورت نیاز بتوانند آن ها را تهیه کرده و در خانه شارژ مجدد بین بگ را انجام دهند . 

وجود آستری در بین بگ می تواند بسیار مفید واقع شود ، همانطور که پیش تر اشاره شد ، دوام و کیفیتی که آستری به بدنه بین بگ می بخشد ، یکی از ویژگی ها و خصوصیات آن می باشد . از سایر ویژگی هایی که یک آستری می تواند به بین بگ ببخشد ، قابلیت جدا کردن رویه از محتوای شنی می باشد ، بدون اینکه این محتوا پخش و پلا شود ، از این رو اگر رویه بین بگ شما قابل شسشتشو باشد ، به آسانی می توانید رویه را از آستری جدا کرده و آن را بشویید . 

نکته ای که در ساخت بین بگ ها مطرح و مهم است ، قیمت ساخت بین بگ ها می باشد . با در نظر داشتن هزینه های ساخت بین بگ ها و یا خرید بین بگ آماده ، می توان گفت که تفاوت چندانی میان آن ها نبوده و چه بسا در صورتی که روند تولید و ساخت بین بگ برای شما دشوار است ، بهتر است که بین بگ آماده را خریداری کنید و دردسر های ساخت بین بگ را به جان نخرید . شما می توانید به سادگی بین بگ مد نظرتان را به صورت تلفنی و یا حضوری در ابعاد و سایز دلخواه خود و البته با جنس و رنگ مورد نظرتان به صورت سفارشی از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید .