سبد بسکتبال بادی با قطر 67 سانت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 67 سانتی متر
  • ارتفاع: 41 سانتی متر
  • جنس بدنه: PVC براق
1,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سبد بادی ویژه بازی بسکتبال در شرکت سویلور آمریکا طراحی شده است . این سبد بسکتبال یک وسیله مناسب برای انجام یک بازی سرگرم کننده و مهیج می باشد

سبد بادی بسکتبال در شرکت سویلور آمریکا طراحی شده است . این سبد بسکتبال یک وسیله مناسب برای انجام یک بازی سرگرم کننده و مهیج می باشد. ورزش شنا به خودی خود یک ورزش مهیج و مفید می باشد که حال اگر بتوان در داخل آب یک وسیله ی دیگری وجود داشته باشد تا هیجان آن را بیشتر نمایید و تنوعی در انجام تفریحات آبی بوجود آوردید بسیار رضایت بخش و عالی خواهد شد که با این سبدبادی می توان این کار را انجام داد . این سبد بادی را می توان در داخل آب و یا خارج از آن مورد استفاده قرار داد. جنس بدنه از PVC براق ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر انواع فشارها و تغییرات جوی را دارد . ارتفاع وسیله 41 سانتی متر و قطر آن 67 سانتی متر می باشد . این محصول ویژه کودکان می باشد که افراد بزرگسال نیز می توانند به همراه آنان دراین بازی شرکت نمایند . این وسیله را می توانید از سایت اینتکس تهران انتخاب نمایید و برای سفارش آن اقدام فرمایید .

نوع
تفریحی
قطر
67 سانتی متر
ارتفاع
41 سانتی متر
جنس بدنه
PVC براق
وزن
800 گرم
تعداد پایه ها
سه عدد
تحمل وزن
100 کیلوگرم
پمپ
--
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
سویلور
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
تعادل بالا بر روی آب
مناسب سنین بالای سه سال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...