ست هپی چیر

intex-24532

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,334,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست هپی چیر در تنها نمایندگی فروش مبل شنی و هپی چیر با قیمت ارزان و مناسب و ارسال راگیان به تمام نقاط کشور

ست هپی چیر یک محصول زیبا و شیک برای خانه شما می باشد که قطعا با تنوع رنگ بسیار زیبایی که دارد منزل شما را چشم نواز تر خواهد کرد. طراحی و ساخت این محصول به عهده شرکت نامدار اینتکس بوده و دارای طراحی گردی می باشد که نسبت به مبل های مربعی شکل جای کمتری را بگیرد. این ست چهار عددی به چهار رنگ، نارنجی، قرمز، خاکستری و سبز بوده و قطعا استفاده از این محصول، منزلتان را دگرگون خواهد کرد. جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا می باشد. ابعاد، تحمل وزن و وزن این ست چهار عددی به ترتیب به این شرح می باشد: طول: 110 سانتی متر، عرض: 100 سانتی متر، ارتفاع: 120 سانتی، تحمل وزن: 150 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد که همانطور از وزن سبکی که دارد مشخص است به راحتی می توانید آن را حمل و جا به جا بکنید. حتما قبل از خرید این ست به ابعاد این محصول دقت کرده تا برای مکان مورد نظر بزرگ نباشد، تا هر چهار محصول در کنار هم جا بگیرد. شما هم کنون می توانید با سفارش از سایت اینتکس تهران اقدام به خرید این محصول کرده و آن رادر اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل بدون محدودیت سنی
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

ست هپی چیر از سری محصولات زیبا و جذاب شرکت اینتکس می باشد که با توجه به طراحی و رنگ هایی شاد و زیبا منزل شما را تبدیل به خانه ای زیبا و رویایی خواهد نمود . این محصول از چهار هپی چیر با رنگ های مختلف تهیه شده که دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد به همین جهت بسیار نرم و لطیف بوده و به سادگی با بدن شما شکل می پذیرد . این ست بسیار کم حجم و سبک بوده و شما قادرخواهید بود در هر قسمت از منزل خود آن را مورد استفاده قرار دهید . در ادامه این مقاله به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید ست هپی چیر همراهی می نماییم ...

 

طراحی و آرگونومی ساخت

 

اولین نکته ای که اغلب ما در تهیه محصولات مورد نیاز خویش به آن توجه نشان می دهیم ، نوع طراحی و رنگ محصول می باشد زیرا این مورد تاثیر بسزایی در زیبایی منزل ما خواهد داشت . همانطورکه در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به شکل مربع تهیه شده که فضای اندکی اشغال خواهد نمود . همچنین برای آن یک تکیه گاه در نظر گرفته شده که موجب می شود بدن شما در بهترین موقعیت ممکن قرار گرفته ومانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت شود . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی حجم مواد تشکیل دهنده داخل آن را کاهش و یا افزایش داده و آن را متناسب با سلیقه خود فرم دهید . برای این ست چهار عددی از رنگ هایی شاد و زیبا نظیر ، سبز ، نارنجی ، طوسی و قرمز استفاده شده است که با سلیقه اکثر افراد مطابقت خواهد داشت .

 

جنس بدنه

 

علاوه بر زیبایی و طراحی ، جنس بدنه نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . زیرا محصولی که فاقد کیفیت مطلوب بوده کارایی لازم را نداشته و در نتیجه طول عمر اندکی خواهد داشت . به همین منظور شرکت اینتکس رویه این محصول را از چرم مصنوعی تهیه کرده که در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده که بسیار نرم و منعطف بوده و به راحتی با بدن شما شکل خواهد گرفت . همچنین دارای خاصیت ضربه گیری بوده و در برابر ضربه و فشار های وارده دچار آسیب دیدگی نخواهد شد .

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

از دیگر موارد قابل ذکر می توان به حجم ووزن محصول اشاره نمود . زیرا دارا بودن حجم مناسب موجب می شود شما بتوانید آن را در هر قسمت از منزل خود مورد استفاده قرار دهید . طول این هپی چیر 110 سانتی متر ، عرض آن 100 سانتی متر و ار تفاع آن 120 سانتی متر می باشد . همچنین وزن آن بسیار اندک بوده و تنها 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد .

 

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

همانطور که ذکر شد این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . اما در صورت آسیب دیدگی این محصول داری 2 سال ضمانت بوده و شما می توانید رویه را به طور کامل تعویض نموده و یا مواد داخلی را تخلیه و تعویض نمایید .

جمع بندی

 

ست هپی چیر محصولی در چهار رنگ زیبا بوده که از رویه ای از جنس چرم مصنوعی تهیه شده است که به سادگی دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد . محتویات داخل آن از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که بسیار نرم و منعطف بوده و به راحتی با بدن شکل می گیرد . وزن آن نیز اندک بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد . برای خرید این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نموده و با قیمتی مناسب آن را دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...