شناور بادی اینتکس بزرگسال با قطر 135 سانت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 135 سانتی متر
  • ارتفاع: 35 سانتی متر
  • وزن: 5 کیلوگرم
1,589,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک تیوپ بادی با خصوصیات عالی برای استفاده افراد بزرگسال در استخرها و آب های سطحی و دریاها که توسط شرکت اینتکس ساخته شده است .

یک تیوپ بادی با خصوصیات عالی برای استفاده افراد بزرگسال در استخر ها و آب های سطحی و دریاها که توسط شرکت اینتکس ساخته شده است . این تیوپ که به شکل گرد طراحی شده دارای یک نشیمنگاه مناسب و یک تکیه گاه سرخود بوده که مجهز به طناب نجات می باشد . در طرفین تیوپ دو دستگیره قرار داده شده که کار را درهنگام حمل آن آسان کرده است . رنگ بندی این محصول نیز بسیار متنوع و جذاب بوده و دارای طرفداران زیادی می باشد و جزو پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد . جنس این تیوپ نیز از بهترین و درجه یک ترین مواد ساخته شده که در برابر انواع تغییرات دمایی آب بسیار مقاوم می باشد . جنسی که به همین منظور درنظر گرفته شده از  PVCدولایه می باشد که مخصوص این نوع محصولات بوده و برای ساخت تیوپ های بادی استفاده می شود . این تیوپ دارای پمپ باد بوده که کار را برای باد کردن و راه اندازی خیلی آسان نموده است .  این محصول را می توانید از سایت اینتکس تهران بخواهید و آن را سفارش دهید و در جلوی درب منزل خود آن را تحویل بگیرید .

نوع
تفریحی
قطر
135 سانتی متر
ارتفاع
35 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC طرح چرم با روکش ضد آب
تعداد دستگیره
2
تحمل وزن
100 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان
دارای تکیه گاه
دارای طناب نجات
دارای دو جای مخصوص بطری
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...