شناور بادی روی آب دستگیره دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 152 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید شناور بادی روی آب دستگیره دار از نمونه محصولات بادی تفریحات مفرح آبی با طراحی عالی از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب به همراه ضمانت 48 ساعت

شناور بادی روی آب دستگیره دار از نمونه محصولات مناسب برای تفریحات آبی می باشد که با طراحی متفاوت و در چند رنگ تولید شده است ، این محصول با شناور ماندن بر روی آب می تواند فرد را بر روی خود نگه داشته و مانع از فرو رفتن آن به داخل آب شود ، استفاده از این محصول آسان بوده و فرد می تواند با قرار دادن شکم خود بر روی قسمت میانی و قرار دادن سر خود در قسمت جلویی بر روی آب شناور بماند به طوریکه پاهای فرد در داخل آب قرار گیرد ، بدین صورت حتی فرد می تواند با پا زدن خود را به سمت جلو هدایت کند ، برخلاف برخی از شناور های بادی روی آب این شناور را می توانید علاوه بر استفاده در استخر ها که آب آن ساکن است در آب های آزاد مانند سواحل دریا و رودخانه ها نیز استفاده کنید ، برای حفظ تعادل دستگیره هایی که بر روی بدنه طراحی شده اند که می توانید از آن ها کمک بگیرید و تعادل خود را حفظ کنید . جنس استفاده شده برای ساخت این محصول از pvc استفاده شده است به همین دلیل کیفیت آن بسیار بالاست . سایر ویژگی ها و مشخصات محصول در جدول زیر آورده شده است . شما عزیزان می توانید این محصول را در رنگبندی مختلف از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید .

شناور بادی روی آب دستگیره دار

شناور های بادی روی آب و تشک های بادی روی آب از سری محصولات تفریحی و باکیفیتی بوده که برای شناور ماندن بر روی سطح آب و همچنین امکان حمام آفتاب گرفتن بر روی آب طراحی شده که با در نظر گرفتن تقاضای زیاد مصرف کنندگان برای خرید این نوع محصولات دارای تنوع بالایی می باشد. شناور بادی روی آب دستگیره دار یک نمونه از این گروه محصولات بوده که با رعایت استاندارد های موجود و با بالاترین میزان کیفیت طراحی و تولید شده است. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید شناور بادی روی آب را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش با ما همراه شوید.


طراحی بدنه شناور بادی روی اب

شناور بادی روی آب دستگیره دار یک محصول فانتزی و استاندارد بوده و با طراحی بدنه مستطیل شکل برای استفاده رده سنی بزرگسال طراحی و تولید شده است. این شناور بادی روی آب در دو رنگ زرد و سبز تولید شده تا شما بتوانید متناسب با سلیقه خود یک نمونه را برای خرید انتخاب کنید. ساختار اصلی این محصول به صورت نیم دایره طراحی شده که بخش ابتدایی آن یک تکیه گاه استاندارد برای شما به شمار رفته و می تواند فرم ستون فقرات شما را در حالت نشستن به صورت استاندارد نگه داشته تا احساس راحتی داشته باشید. برای حفظ تعادل شما در زمان استفاده از این محصول در دو طرف بدنه اصلی آن دو عدد دستگیره تعبیه شده که جنس پلاستیکی و کیفیتی بالایی دارد. نشیمنگاه اصلی این محصول نیز ساختاری مواج داشته تا با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان استفاده جلوگیری کند. این محصول مجهز به یک دریچه باد اختصاصی جهت راه اندازی بوده و از طریق یک عدد پمپ باد مخصوص لوازم بادی برای استفاده شما آماده خواهد شد.


کیفیت و طول عمر شناور بادی روی آب

محصولاتی نظیر شناور بادی  روی آب و تشک بادی روی آب که جهت حفظ تفریحات آبی و شناور باقی ماندن بر روی آب طراحی شده نیاز داشته تا با باکیفیت ترین نوع جنس بدنه طراحی شده تا ایمنی و سلامت شما را در زمان استفاده مهیا سازد. در همین راستا بیان می کنیم که در پروسه تولید شناور بادی روی آب دستگیره دار برای بخش بدنه اصلی آن از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی استفاده شده که کیفیت و طول عمر بالایی دارد. کف این محصول بادی نیز از نوع پی وی سی دولایه بوده زیرا این بخش با سطح آب در تماس مستقیم بوده و وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل خواهد کرد. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه بوده که شما می توانید در آب های آرام در فضاهای باز و سرپوشیده به راحتی استفاده کنید. زیرا بدنه این محصول در اثر تماس با دماهای مختلف آب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید دچار افت کیفیت نخواهد شد.


ابعاد و تحمل وزن شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب دستگیره دار یک محصول مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 152 سانتی متر بوده و عرض آن معادل با 99 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این محصول نیز 25 سانتی متر بوده تا در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل به بدنه این محصول از غرق شدن شما در داخل آب اجتناب شود. وزن بدنه این محصول بادی و تفریحی تنها 1 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که یک گزینه ایده آل برای همراه داشتن در زمان سفر به شمار می رود. توجه داشته باشید که این وزن کم موجب افت کیفیت بدنه محصول نبوده و این شناور بادی روی آب می تواند وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند.


خرید شناور بادی روی آب

برای خرید شناور بادی روی آب دستگیره دار می توانید به نمایندگی مرکزی محصولات بادی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت فروشگاه اینتکس استفاده کرده تا این محصول اصل را با مناسب ترین قیمت و کیفیت در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوع
تفریحی
طول
152 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...