شناور بادی روی آب طرح اردک اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 147 سانتی متر
  • عرض: 147 سانتی متر
  • ارتفاع: 81 سانتی متر
2,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی شناور بادی روی آب طرح اردک اینتکس با قیمت ارزان از محبوب ترین محصولات بادی مناسب کودک و نوجوان برای استفاده در آب های کم عمق این شناور بادی از طراحی منحصر به فرد و خاصی برخوردار است و همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید شکل ظاهری آن به مانند اردک است به همین دلیل نیز به شناور بادی روی آب طرح اردک اینتکس معروف شده است

شناور بادی روی آب طرح اردک اینتکس از سری محصولات تفریحی و جذاب مناسب برای تفریحات آبی می باشد که برای سنین کودکان و نوجوانان مناسب است ، این شناور قادر است با حفظ تعادل بالا یک نفر کودک و یا نوجوان را که وزن زیر 70 کیلوگرم را دارد بر روی آب نگه دارد ، این شناور بادی از طراحی منحصر به فرد و خاصی برخوردار است و همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید شکل ظاهری آن به مانند اردک است به همین دلیل نیز به شناور بادی روی آب طرح اردک اینتکس معروف شده است ، اینتکس با تجربه کاری بسیار بالای خود در امر تولید و فروش شناور بادی سعی کرده تا با ایجاد شناور های بادی جذاب و زیبا تفریحات شاد و سرگرم کننده ای را برای مشتریان خود ایجاد کند . این شرکت برای تولید این مدل شناور بادی خود از جنس وینیل استفاده نموده است ، وینیل خاصیت کاملا ضد آبی دارد و به هیچ عنوان در مجاورت با آب تضعیف نمی شود و در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است . از مهم ترین ویژگی های این محصول بادی می توان به تعمیر شدن آن اشاره کرد ؛ فروشگاه اینتکس در کنار محصول برچسب های تعمیراتی قرار داده که با استفاده از آن ها می توانید قسمت های آسیب دیده شناور بادی خود را ترمیم کنید .

نوع
تفریحی
طول
147 سانتی متر
عرض
147 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
تحمل وزن
70 کیلوگرم
ضخامت لایه ها
0.28 میلی متر
پمپ
--
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای کودکان و نوجوانان
دارای دستگیره حفظ تعادل
دارای دستگیره ی حمل و نقل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...