شناور بادی روی آب طرح گاو خشمگین

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 239 سانتی متر
  • عرض: 196 سانتی متر
  • ارتفاع: 81 سانتی متر
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح گاو خشمگین محصولی مهیج و جذاب می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

شناور بادی تفریحی طرح گاو یکی از جالب ترین محصولات اینتکس در سال 2018 میباشد که این شرکت در سال جدید به طراحی و تولید آن پرداخته است.مهمترین ویژگی ای که در این محصول به چشم میخورد ظاهر آن است که به شکل یک گاو طراحی شده ودر واقع میتوانید با این محصول گاو بازی اسپانیایی را با دوستان خود تجربه کنید و با استفاده از آن نهایت لذت را تجربه کنید.بدنه این شناور بادی طرح گاو از دو قسمت دایره ای که به رنگ مشکی مات و با چهار دستگیره پلاستیکی تشکیل شده و  دارای  یک پایه مشکی  و یک نشیمنگاه به شکل گاو بادی با یک دستگیره در قسمت بالایی تشکیل شده است. بدنه این شناور بادی نیز  بسیار با کیفیت بوده ومیتواند فشار وارد به خود ار به سادگی دفع کرده و مشکلی برای ان به وجود نمیاید.این ویژگی به استفاده از جنس وینیل به دست آمده و بدنه ی آن به صورت کامل از وینیل ساخته شده است و ضخامت لایه های آن نیز 0.45 میلی متر می باشد که برای این محصول به صورت اختصاصی این ضخامت در نظر گرفته شده است. همچنین این شناور بادی طرح گاو با طول 239 سانتی متری و عرض 196 سانتی متری عرضه میشود که برای استفاده ی تک نفره اندازه گیری شده و تمام آن داخب  یک بسته بندی بسیار کوچک جای میگیرد و می توان آن را به سادگی و در مدت زمان کوتاهی جابجا کرده و راه اندازی کرد. این محصول را میتوانید در هر مکانی که تمایل داشتید در کمترین زمان ممکن آماده استفاده کرده و به همراه دوستان خود آن را مورد استفاده قرار دهید و بتوانید اوقات خوشی را تجربه کنید . شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و برای سفارش این محصول می توانید با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نوع
تفریحی
طول
239 سانتی متر
عرض
196 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
وزن
6.8 کیلوگرم
ضخامت لایه ها
0.45 میلی متر
پمپ
--
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای کودکان و نوجوانان
رده سنی: 9+
دارای دستگیره ی حمل و نقل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...