شناور بادی روی آب مواج سایز بزرگ اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 152 سانتی متر
  • عرض: 74 سانتی متر
  • تحمل وزن: 80 گرم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری شناور بادی روی آب مواج سایز بزرگ اینتکس با بهترین کیفیت در دو سایز مختلف با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس به همراه برچسب

شناور بادی روی آب مواج سایز بزرگ اینتکس از نمونه شناور های ایده آل و مناسب برای تمامی سنین می باشد که در سایز بزرگتری تولید شده است ، نمونه کوچک تری نیز در طراحی همین شناور بادی روی اب تولید شده است که می توانید به نسبت نیاز خود یکی از آن ها را خریداری کنید . این محصول توسط شرکت اینتکس ساخته شده و برای ساخت بدنه آن از وینیل ضخیم استفاده شده است ، وینیل در برابر رطوبت ، نور خورشید و دماهای مختلف مقاوم است و یکی از ارزشمند ترین و کاربردی ترین جنس برای تولید محصولات بادی می باشد . سطح این شناور بادی روی آب مواج است ، این نوع طراحی باعث شده تا انعطاف پذیری تشک بیشتر شود تا در هنگام استفاده از آن بر روی زمین نیز سطحی انعطاف پذیر و مقاوم تری را داشته باشید . وزن این محصول 1 کیلوگرم است و وزن 80 کیلوگرم را می تواند بر روی خود تحمل کند . برای خرید شناور بادی روی آب مواج سایز بزرگ اینتکس می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس اقدام نمایید .

نوع
تفریحی
طول
152 سانتی متر
عرض
74 سانتی متر
تحمل وزن
80 گرم
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای طرح و رنگ زیبا
دارای رویه مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...