شناور بادی شورتی سایبان دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 81 سانتی متر
  • عرض: 58 سانتی متر
  • ضخامت لایه ها: 0.20 میلی متر
1,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی سایبان دار در شرکت معتبر اینتکس تهران ، نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

شناور بادی شورتی سایبان دار یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت بست وی می باشد که دارای قیمت بسیار مناسب و ارزان در تنها نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران عرضه می گردد . بروی این محصول یک سایبان طراحی شده است که به کمک آن کودک شما در زمان استفاده از آن در امان خواهد بود . بدنه این محصول از جنس پی وی سی ضخیم می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد از همین این کالا قابل استفاده برای کودکان 1 تا  2 سال می باشد . برای باد کردن کالا خود یک پمپ باد دستی کوچک از نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس خریداری نمایید و محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی نمایید . این کالا دارای وزن و حجم بسیار مناسب می باشد از همین رو حمل آن بسیار راحت می باشد و در مکان های مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد . شناور بادی شورتی دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شمتا کمک می کند که از سالم بودن کالا خود اطمینان داشته باشید و یک خرید مطمئن را تجربه نمایید . از این محصول می توانید در استخر های خانگی به راحتی با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به طراحی زیبایی که دارد می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای خرید یک هدیه جذاب باشد . این محصول را شما می توانید با قیمت بسیار مناسب و ارزان از نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران خریداری نمایید و در اسرع وقت کالا خود را در درب منزل تحویل بگیرید . 

نوع
تفریحی
طول
81 سانتی متر
عرض
58 سانتی متر
ضخامت لایه ها
0.20 میلی متر
جنس بدنه
وینیل
وزن
470 گرم
سازنده
بست وی
پمپ
--
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان زیر 1 - 2 سال
دارای سایه بان
دارای کیفیت بالا
دارای وزن و حجم مناسب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...