شناور بادی شورتی طرح ماشین

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 71 سانتی متر
  • عرض: 56 سانتی متر
  • جنس بدنه: PVC
1,190,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی طرح ماشین از محصولات با کیفیت سایت آنلاین فروش محصولات بادی و نمایشگاه فروش لوازم شنا و تفریحات آبی اینتکس و بست وی

شناور بادی شورتی طرح ماشین از محصولات جدید شرکت بست وی می باشد که به سبب استفاده از پی وی سی دولایه در تولید بدنه توانسته است به یکی از محصولات با کیفیت و مقاوم در این زمینه تبدیل شود . در تولید بخش کف این شناور شورتی نیز از پی وی سی استفاده شده است و می تواند وزن کودکان شما را به خوبی مقاومت کند . ابعاد مناسب این شناور شورتی سبب این خواهد شد تا کودکان شما در هنگام استفاده از این محصول با کمبود فضا روبرو نشده و بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند . وزن 400 گرمی این شناور شورتی بست وی سبب این خواهد شد تا بتوانید به راحتی آن را حمل نموده و از آن برای کودکان خود استفاده نمایید . همچنین از ویژگی های این محصولات باید به قابلیت تعمیر آن اشاره نمود که در صورت بروز مشکل برای محصول می توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی آن را تعمیر نموده و مجددا استفاده نمایید . این محصول را می توانید از سایت آنلاین اینتکس تهران خریداری نموده و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل خود دریافت نمایید . 

نوع
تفریحی
طول
71 سانتی متر
عرض
56 سانتی متر
جنس بدنه
PVC
وزن
400 گرم
تحمل وزن
25 کیلوگرم
سایبان
--
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان 1 تا 3 سال
تحمل وزن بالا
دارای طرح جذاب و کودکانه
دارای دو جای مخصوص پا
بدنه مقاوم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...