شناور بادی کودک با طرح طاووس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 163 سانتی متر
  • ارتفاع: 94 سانتی متر
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک با طرح طاووس در فروشگاه محصولات بادی ، شرکت اینتکس تهرلن با قیمت بسیار مناسب و ارزان و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

تشک بادی طاووس ، شناور بادی کودک با طرح طاووس از جدیدترین شناور های بادی اینتکس میباشد که اخیرا به بازار عرضه شده و میتواند توسط کودکان به سادگی مورد استفاده قرار بگیرد.این محصول در زمان عرضه به دلیل طراحی ظاهری زیبابی که دارد مورد توجه بسیاری از خریداران واقع شد .این شناور بادی کودک دارای طرحی به شکل طاووس میباشد که به شکلی کارتونی مناسب سلیقه ی کودکان بوده و دارای ترکیب رنگی بسیار زیبایی میباشد و در قسمت رویه آن از رنگ های سبز روشن و تیره، آبی روشن و تیره، زرد و نارنجی استفاده شده .این شناور بادی کودک از لایه های ضخیم و با کیفیت وینیل ساخته شده که 0.32 میلی متر ضخامت دارد  و همچنین در دوطرف  بدنه دو دستگیره  از جنس پلاستیک نرم قرار داده شده است که  در شرایط مختلف و برای حفظ تعادل به کار گرفته می شود. این محصول با طول و عرض 193×163 سانتی متری تنها 3.7 کیلوگرم بوده و با بسته بندی بسیار کوچکی که دارد می توان آن را به سادگی حمل کرد و در هر مکانی که تمایل داشتید آن را  مورد استفاده قرار دهید تا کودکان از بازی در آن لذت ببرند . شما می توانید برای سفارش این محصول با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نوع
تفریحی
طول
193 سانتی متر
عرض
163 سانتی متر
ارتفاع
94 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
وزن
5.1 کیلوگرم
تحمل وزن
100 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب برای تمامی سنین
رنگ سفید
بدنه ی مستحکم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...